lauantai 4. helmikuuta 2012

How blind can you be, don't you see

Välillä on niitä päiviä, että ei tule tehtyä mitään. On vaan kotona ja on. 

Tänään oli sellanen päivä. 

Katsoin (500) of summerin

Leikin tekniikan ihmelasta ja siirsin ton musasysteemin mun oikeeseen huoneeseen.
Kuuntelin ihan fiiliksissä Nightwishia ja surin, että mulla ei vielä ole sitä uusinta levyä.

Soitin Essille ja jubailin.

Katsoin Putosta.

Tein kaksi helpointa matikantehtävää ja uskottelin itselleni lukeneeni kokeeseen.

Podin huonoa omatuntoa kaikesta, mitä en ole saanut aikaiseksi.





Niin ja. En ole varma olenko asiassa täällä maininnut (mielestäni en) mutta tässä pari viikkoa sitten äidinkielen opettajani tuli sanomaan mulle, että kirjoittamani kirjoitelma, joka lähetettiin syksyllä kirjoituskilpailuun julkaistaan kirjassa, johon on koottu kyseisen kirjoituskilpailun parhaimmistoa. Muistin asian näin yllättäen keskellä lauantailagausta ja yritin etsiä asiasta tietoa bittiavaruudesta, mutta en löytänyt mitään muuta kun tiedot kolmesta palkintosijoille yltäneestä kirjoituksesta. Ajattelin, että nyt on kyllä äikänope erehtynyt pahemman kerran. 

MUTTA

Löysin linkin, joka vei Elisan kirjapalveluun, jossa tämä kyseinen kirjoituksista koottu teos oli myytävänä e-kirjana ja yllättäen muistin, että HEI, mähän sain joululahjaksi lahjakortin tuonne Elisakirjaan. Päädyin sitten ostamaan uteliasuudesta sen kirjan, koska halusin tietää, oliko se mun teksti oikeasti julkaistu ja koska kirjoituskilpailun aiheena oli unelmat, niin ajattelin saavani mukavaa unelmapitoista luettavaa. Ajattelin vaan, että olisipa hienoa olla osana ihan oikeaa kirjaa... kun tuo vielä julkaistaan myöhemmin ihan "oikeana" kirjana.

Ja siinähän kävi niin, että se tekstini oli siellä kirjassa. Olin superhappy! Tekstiin en kyllä ollut yhtään tyytyväinen, mutta mitäs pienistä, olen melkein oikea kirjailija. Vaikka tuossa monen muunkin tekstit on julkaistuna, niin wau. Mulle tuli pitkästä aikaa olo, että olisi mahtavaa kirjoittaa taas jotakin (muutakin siis kuin blogia ja facebook-statuksia). 

Pestä tukkani sadevesisaavissa ja muita nuorten unelmia.

Sen niminen se. 

(kirja siis)








Ei kommentteja: