maanantai 4. kesäkuuta 2012

Yykaakoo, Kaija KOO! Kaija koolla ei oo väliä!

Lauantaina päätin  päättää peruskoulun.

Aika kuvapainoitteinen postaus, koska en osaa tasapainottaa tekstiä ja kuvia. Mulle on paljon kaikkea käynyt. Ja en niitä edes paljoa muista! Mutta postailen ehkä taas öisin jotain tekstipostauksia. 



Partyyyy! Joo. Pidettiin puhe.

Usein näitä kappaleita sanoitan kuuluisien muusikoiden kanssa :DD Joo, sanoitin Anssi Kelan 1972 uusiksi, mutta kaks ekaa kertsiä ihan kelailtiin, Anssi kelailtiin :D

Vähän nauratti. Essin mekko oli ihana! Itse laitoin konffismekon, vaikka oli ihan päättärimekkokin ostettu, mutta tuosta enemmän tykkäsin!

Sambo!
Esma!

"tämän koulun tenhoava flow"

oli aika joviaali puhe!
 


Olen suoraselkäinen.


Laulettiin vähän.

Meistä tulee duunareita,
lähihoitajia, leipureita
kansanedustajia, rikostutkijoita.
Meistä tulee poliiseja,
huippukokkeja, ohjaajia
tänään voidaan hetki olla kuninkaita!
(IHAN KOKO MAAILMAN KUNINKAITA!!!!!!!!!)
  

  

Nauran tälle kuvalle. Hyvillä mielin kesään!




Hyvän kesän toivotukset!

"are u serious?"


Naurattin taas.


Kun Mian näin mua alko itkettää!

Sisko ja sen sisko!

Tykkään kuinka mun käsi on aika hevi. Ja tykkään kuinka Ollin ilme on aika hevi!


Larrie!

Halikuva!

Monni ja mä
Koulussa taas
Aamul hengaillaan



 


Kakkuakin sain!

Ysipisteysi! Paniikki iski kun lueteltiin parhaita keskiarvoja ja siellä sanottiin kaikki 9.25 ja muut muttei mua. Olin shokissa, kun luulin, että mulla on keskiarvo melkein numerolla laskenut, mutta ei ollut.Omituista.

Mutta sain stipendin "loistokkaasta" oppilaskuntatyöstä ja ihan kivanarvoinen stipendi olikin :D 

Kaikkein parasta oli kuitenkin kun ihan yllättäen ja odottamatta sain tän ihanan mun ihanalta <3 ja ruusun. Olin hämmennyksissäni. Ja onnellinen.



Olen villein lapsi kaikista ja sen mukainen oli iltakin.

not.

Hengailtiin Kartsulin kanssa Reunalle asti. Ihanaa, että sen paikan nimi oikeasti on Reuna. Kuski vaan huusi: "jääkää bussista, päätepysäkki" ja mehän jäätiin. Katseltiin parintunnin bussimatkan tulosta. Reuna, peltoa, kaksi autoa ja takaisin käännöstä odottava bussi. No ajettiin päättäreinä ainakin päättärille! Niin toiselle puolelle Vantaata kuin vain olla ja voi!

Myöhemmin palattiin tänne maisemiin. Muitakin liittyi seuraan. Mua hymyilytti kun ihmiset pienessä sievässä tuli kehumaan kevätjuhlapuhetta. Mua nauratti kun : "yy kaa koo, Kaija KOO, Kaija koolla ei oo väliä!"
Mulla oli kivaa.

Yöllä oli vähän kylmä. Mut ajatus kesästä lämmitti!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haha, mikä toi otsikko on :-D

Jessiina kirjoitti...

Jotain mitä kuulin joltakulta, joka oli vähän jotain ottanut! :D

Anonyymi kirjoitti...

heeei voisitko mitenkää laittaa sen sun muokkaaman version tähän? :D haluisin sen nii muistoks!

iida kirjoitti...

Ihana postaus Jessiina!! :D
Tenhoava! Keep it going
Vie kaikki toi joviaalisuutesi mukanasi sinne uuteenkin kouluun ja tartuta kaikki muikeustautiin :D

Jessiina kirjoitti...

Ano: Joo voin laittaa sen johonkin kun vaan jostakin ne sanat löydän :D

Iida: Voi kiitoksia! Ja voi kyllä vien, toivottavasti kalu saa maistaa muikeuttani :D !