sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Kaiken jälkeen olet kaunis

Olen ehkä jotekin lapsellinen ja typerä.

Mutta haluan sanoa

että

RAKASTAN MUN ELÄMÄÄ!!!

Se voi olla naivia,

mutta onpahan draivia!

Oho. Tuli runo. Niitä on tullut viime aikoina väsäiltyä. Tai ainakin riimipareja.



Koko ajan vaan tulee ihan mielettömiä uutisia! Hullun mielettömiä! Voitin lotossa yli 200 euroa! voitto! Ja eilen ihanista ihanin Vivian pyys meitä mukaansa kattomaan tänään Idolsin finaalia! (childhood dream!)

Ja siellä Idolsissa. On. Tänään. Esiintymässä.


OLAVI UUSIVIRTA!

I'm in heaven. Pyörryn kohta onnentunteesta. Tai unohdan hengittttttäääääää.


Tiistaina esiinnyin. Siitä kerroinkin. Keskiviikkona katsoin kun muut esiintyivät Kalliossa. Mahtavasti esiintyivät ja oli hienoa. Monan kanssa tutustuttiin taas vähän paremmin Kallioon. Siinä määrin, että torstaina hakemuksiani viedessäni osasin kiivetä Kalliolle kukkulalle jo ilman vaikeuksia ja olin poistumassa jo kymmentä yli kahdeksan. Tykkään Kalliosta. Siitä koulusta ja siitä kaupunginosasta. 

Hakemus. Yli 60 sivua, huhhuh. Osa jutuista jäi ehkä vähän vaiheeseen, mutta ei ne mistä niitä pisteitä oikeasti tulee. Haluan!





 Asu, josta oikeasti tykkäsin ihan mielettömästi

Paita: GinaTricot
Shortsit: H&M
Hattu: H&M
Kengät: Dinsko
Kukka: H&M


Torstai hymyili taas. Laskin vaikeaa matikkaa ja mulla oli kivaa. Matikan kanssa. Ja ilman. Hengailin. Söin jäätelöä ja pelasin korttia mäkkärissä. Tanssin valssia. Paljonkin.



Perjantai oli täynnä huuruja, koska pentanolia ei saisi hengittää, mutta eihän sitä nyt voi hengittämistä lopettaa, jos haluaa elää! Kemialliset yhdisteet tekee olon huteraksi. Ainakin osa niistä.  Tykkäään lokeista. Meidän ryhmän lokeista. Esitettiin jälleen ja koska oli oikea, official enskari niin jäätiin istumaan iltaa. (siihen taitaa olla syy, miksi nimenomaan sanotaan, että iltaa istutaan, eikä maata tai seistä..) Tykkään. Paljon.
On of the boys. Katsku. Mies. Minäkin.

Virolaista lasten skumppaa. Pumppaa ja skumppaa rimmaa. Humppaa.

Lisää kuvateksti

Kesä.

Lauantai. Espoossa. Isovanhemmilla. Maailman parhaita voileipiä. Kirjoituskone. Kauppakeskus Iso Omena. Liian kireät housut, jotka ostin. Asiallinen bleiseri, jotta olisin uskottava. Senkin ostin. (en siis senkkiä, vaan sen bleiserin.)

Sirkku. Sohvi on jo poissa.

Aika lentää kuin siivilä sitruuna.

Miksei mulla ole omaa lammasta?

Äiti pienenä. Mun kuva pienenä oli vieressä. Näytettiin samalta.

Aikuismuki.Lapsimuki. Laseja oikeasti.

Epätarkensin taustan. Tehtiin noita Janitan kanssa pienenä.

Olinpa asiallisen oloinen. Hame on kaupassa. Bleiseri alakerrassa.

Ei voi syödä kakkua ja säästää sitä! En haluakaan säästää.............................! Haluan elääää tätä elämäää!




Illalla hengailtiin leffaa katsoen ihmisten kanssa. Hyvin ihanien ihmisten. Ja leffoja oikeastaan. Leffoja, jotka kertoivat mun pahimmista peloista, mutta joita en pelännyt kuin ihan vähän yöllä vasta.  
Essi otti kuvan. Minä olin kuvassa. Ja olen. vieläkin. 

Tänään olen ehtinyt jo monta juttua! Leikellä vihanneksia tortilloja varten. Melkein juosta liian kovaa lenkillä, maata sen jälkeen raatona eteisen lattialla. Iloita. Siitä lottovoitosta. Ja siitä Olavi Uusivirrasta. OU:n uusi levy on muuten täydellisyyttä. Nyt vasta spotify. Kohta ihan oikeasti täällä.


Iloitsen. Toivottavasti tekin!


tapani rakastaa sinua
tietenkin punaista kaikilla mittareilla

Parasta. 

2 kommenttia:

hjortron kirjoitti...

jessiina oot niin mahtis ää en kestä kui hyvä fiilis tulee näistä sun kirjotuksista!

:------))

Jessiina kirjoitti...

Oivoioivoi kuinka mahtis fiilis mulla tuli tästä kommentistä!

Kiitän

ja ehkä riitän! :)

(kun sanoja yhteen liitän!)

Jou.