maanantai 5. maaliskuuta 2012

No tälläisissa tilanteissa


Ennen mä aina leikin ihan "oikeaa" bloggaajaa ja kerroin vaatteistani. En ole sitä harrastanut nyt vähään aikaan, mutta viime viikolla tuli kuvattua muutamat kivat asut, joten ajattelin, että voisin niitä vaikka tänne laitella. Yksi syy miksi en enää asuja niin paljoa kuvaile, on se, että oikeastaan ainoa mahdollisuus mulla on kuvata ne peilin kautta, jolloin ei tule mitään maailman parasta jälkeä. Mutta koittakaa kestää. (Ja jos, ette kestä, mikään ei teitä lähtemästä estä. En siis ole häätämässä ketään, mutta toi rimmas niin mahtipontisesti)



Lauantaina innoistuin jo kevätauringosta ja laitoin jalkaani tennarit ja päälle nahkatakin. Päivällä vielä sujui, mutta illan vaihtuessa yöhön, ei bussipysäkillä ollut mitenkään kovin lämmin tunnelma.

Hame: Monki
Takki: Only
Kengät: Äidiltä

 Ja kevään kunniaksi tietenkin päähän laitetaan Raybanit, ihka-aitoa kasaria Äidin kokoelmista!
 Olen vähän surullinen, että tää kuva ei anna oikeutta tälle asulle, koska rakastan sitä. Sain Janitalta nuo haaremihousut ja paidan. Jos saisin itse päättää, hengailisin vaan koko ajan niissä. Ja saanhan mä päättää!

Haaremihousut: Pieces
Paita: Vila
Perjantain asu oli pinkkimusta. Huuletkin olivat pinkit, vaikka ette sitä näe.

Housut: GinaTricot
Toppi: Only
Kauluspaita: Jussilta
Huivi: Pieces

Ja luvassa vielä lisää vaatepostauksia, koska en ole esitellyt melkein mitään niistä vaatteista, joita sain Janitalta. 

Loppuun voisin päräyttää vielä ne kymmenen faktaa

1. Kävin tänään Itiksessä hakemassa kahdet uudet lasit (kuvia laitan lähipäivinä)
2.Ihmettelen, miksi ihmiset istuvat aina bussin takaosaan mieluiten? Onko joku kirjoittamaton bussisääntö?
3. Haluaisin istua joskus koulussa ikkunapaikalla
4. Olen ihan innoissani, että huomenna on ekat kemiantunnit yli vuoteen. Tykkään vaan kemiasta!
5. En ole ikinä oikeastaan käynyt millään keikalla (tai no Skillet, mutta se oli festareilla, joten en laske sitä ihan keikaksi. Ja toisaalta taas olen, mutta en sellaisien bändien, joita tietäisi kovin moni, tietenkään näitä aliarvioimatta)
6. Haluaisin nähdä Härmän
7. Pelkään keskiarvoni puolesta just nyt
8. Mulle syttyi äikän tunnilla käsittämätön halua lukea Seitsemän veljestä
9. Olen kerran elämässäni mökkeillyt. Kyllä, kerran. Tuttavaperheen mökillä. Odotan innolla meidän oman mökin valmistumista ja sitä, että pääsen kai ensi kesänä ainakin Essin mökille ehkäpä : )
10. Tajusin tänään ties kuinka monenetta kertaa, että mun pitäisi alkaa elää terveellisemmin. Varsinkin ton unen kanssa pelleily saisi riittää



Ei kommentteja: