sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

There's a sign on the wall but she wants to be sure. Cause you know sometimes words have two meanings

 Elämä vilahteleee.


Taas aivan huippuviikko on ollut ja on vieläkin, koska se ei ole ohi, vaan jatkuu! Pääsin katselemaan Olavi Uusivirtaa. Jeah. Taisi jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi vähään aikaan, koska

sä olet liian nuori mulle
jutellaan, mitä kuuluu?

Ihan kyseisen herran omia sanoja siteerataksen.

Idols oli kiva. Kiitos Vivian. Kiitos M+M, S, H ja L.

On niin helppoooooooolla onnellinen.

En ole katsonut Idolsia tällä kaudella (en ole kattonut edes telkkaria, paitsi jotain tanskalaista teinidraamaa ja kokkiohjelmaa, jossa huomion kiinnitti ehkä lähinnä sen kokin rintakarvat), mutta olen kyllä sitä mieltä, että nyt ainakin tuon esityksen perusteella aivan väärä putosi. Olisi ansainnut jatkopaikan jo vaikka ihan niiden ihanien kenkien takia!


 Maanaintaina olin mies taas vaihteeksi. Moni tuttu oli näkemässä kun olin mies. Oli huonoin esitys, ainakin kuuleman mukaan, mutta kyllä siitä tykättiin. Ehdin vihdoin viimein kitaroimaan ja omin soittamaan Am, C ja G!  Tiistaina mies. Jälleen. Tepa. Esitys var bra mutta ite meinasin melkein pyörtyä lavalle. Surullisuusolo ja ikävä, koska Lokit lensivät eri suuntiin. Outo tunne, koska ollaan viime aikoina oltu semitiiviisti yhdessä. Onneksi huomenna nähdään ja festareilla keväällää. Ihan parhaita lokkeja!

Riparitapailin. Laulettiin riparilauluja SubTv-juniorin juontajan opastuksella, aivan niinkuin niinä ammoisina aikoina kun mulla oli itellä vielä ripari edessä. Oon kyllä nyt onnellisempi. Ja pääsenhän mäkin vielä kesällä riparoimaan. Mentiin Vivanin kanssa lausumaan runo. Se oli hieno, kai. Ilta oli vielä nuori, joten lähdettiin Mian ja Larin kanssa ostamaan Olavi Uusivirran levyä ja tutkailemaan leffa - ja levyosastoa. Voisin viihtyä tuntikausia leffoja ja levyjä tutkaillen.

En olisi ikinä uskonut, mutta koulu-uinnit olivat ihan jeess. Olin tietenkin huonoin niistä muutamasta, jotka edes sinne altaaseen uskaltautuivat, mutta mitä pienistä. Ainakin yritin. Mua ei ole pitkään aikaan naurattanut niin paljon kuin torstaina kirkoilun jälkeen. Jollekin siitos oli epäselvä ja olo oli muutenkin semisti kokkela. En pystynyt lopettaa nauramista.  Puolen tunnin naurun jälkeen mun piti koota itteni kotiovella ja mennä nukkumaan vieläkin hymyillen. 

 Perjantaina olin asiallinen.

Eduskunta. Nuorten parlamentti. Toimittajaoppilas Jessiina. Hyvää ruokaaaa! Noraankin törmäsin. Sekaannus mikrofonin kanssa, mutta nauroin sille vain. Mun kaulakorua ja nimeä kehuttiin kansanedustajan toimesta ja perään juostiin nimmaria antamaan. Kaikkea hyvää toivottettiin. Olisin vielä halunnut jäädä joidenkin kanssa jubaamaan, mutta yhtäkkiä meillä oli muka niin kova kiire. Ja ei sitten jäätykään.



Tuolla voisi olla kiva istua.


Futureministerit!
 Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta
tai odottaa seuraavaaa

Mä tein molempia. Odotin ja juoksin. Ja se bussikuski lähti viisi metriä ennen mua. Bitch, please. No, mutta I don't give a duck. Sainpahan jubailtua jonkun toisen bussia odottaneen kanssa!

Olin ollut koko alkupäivän niin kovin asiallinen, puhunut polittiikaa ja pitänyt korkkareita ja bleiseriä, että oli korkea aika vaihtaaaaaaaaaaa vapaalle.

Kesäinen.

Maata näkyvissä. 




Perjaintai-ilta oli taas kiva. Kantelin karkkeja (saa ostaaaa!!), opin uuden pelin, pelasin sitä eniten pelattua  vietin paistetun lihan päivää hyvässä seurassa ja olin sekava. Mutta se oli okei. Joviaalia. Illan ja yön vietin mesessä. Nostalgiaa.


Launtaina. Soitin kitaraa ja opin lisää. Ihan mahtaavaaa. Ei se välttämättä soitolta kuulosta, mutta oon niin innoissani, että ei taida rajoja olla sillä laisinkaaan! Istuin vaan lattialla ja soitin ja osasin jopa jotakin. Kävin itiksessä ostamassa Äidille synttärilahjan ja itelleni Gleen dvd-boksin kympillä!! Ilta jälleen perushengaus, niinkuin viimeiset lauantait on ollut tapana. Mutta kiva perushengaus, koska kivoja hengailijoita.

Mun pitäis laskea tilavuuksia. Haluaisin vain soitella.


P.S (eli perussuomalaiset): Hyvää synttäriäää Äiti! :)

Ei kommentteja: