sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Olet uusi ihminen, nuori sielu


Olen ollut kulutushysteerikko ja hankkinut viime aikoina joitakin asioita. Voisin esitellä niitä. Tai vaikka näytellä. Näytellä on muuten härö sana. Ja mä vielä harrastan näyttelemistä. Hehehmmh. 


Saan Janitalta paljon vaatteita. Kun Janita muutti sain niitä ekstrapaljon ja tässä on kaksi niistä nyt esittelyssä... laitan muita esittelyyn sitä mukaa kun niitä käyttelen, jos vaan satun asujani kuvaamaan. 

Toppi Vero Modasta, jättekhuul

 Paita Vilasta. Tykkään. Tämä + iki-ihanat haaremihousut (aka kickboxinghousut) on täydellinen easygoing-asu.
 Musiikken! 

Pariisin kevät - Meteoriitti (ostin kaikkia on satua myös, mutta se ei ole nyt kuvassa)
Olavi Uusivirta - Elvis istuu oikealla (rakastan)
Coldplayn kaksi levyä hintaan 8 e ei ollut paha. Vaan hyvä. Siksi ostinkin.
 Sain suloisen vihkon Mammalta. Mä vaan tykkään muistikirjoista.
 Eilisen itisreissun superlöytö! Glee! En ole ikinä kattonut yhtäkään jaksoa tästä, mutta olen kuullut hullua ylistystä, joten olihan se ostettava. Saatan kohta olla lumoutunut.
 RAKAS!!!

Iskä ostin mulle kaksi viikkoa sitten kitaran. 

Tykkään siitä.

Osaan jo Smoke on the waterin riffistä helpotetun version
Autiotalon alun
Kirkossa jotenkin
I will staytakin

Am, Em, A, E, F, H, Hm, Fm, G, G7, C

Ainakin nämä. En mitään täydellisesti. Mutta osaanpa! 

Olen seuraava kitaaarhiirou.

Bändini nimeksi tulee

joviaali komeetta

tai

We Don't Give a Duck
 WDGD

toimiva lyhennekin olisi. 


 Siinä on se duck!
 
+ vahvistin. Sillä voi vahvistaa.
 Halusin olla asiallinen. Eduskunnassa. Toissapäivänä. Sitävarten bleiseri. H&M!!
 Ja housutkin H&M

Kympin vain. Oranssia. Ostin kerrankin housut jotka ei oo isot. Noi on pienet. Vähän vaan. Onneksi.
 Uusi kukkaväri. Olen kukkaislapsi, oli se ostettava.
Silmien alla on sopivasti mustaa. Tai päällä. Sinne ne rajaukset laitetaan. Yritän vaan taas siteerata Olavia. 


Voisin oikeesti perustaa ton ankkabändin!  Haluuko joku mukaan? Täytyy soittaa jokulle. Hehe.

4 kommenttia:

smiletattoo kirjoitti...

"WDGAD"? Meitsi on messis!!

Mona kirjoitti...

mä voin tulla sun pianistiks :DDDD ahhaha! pitää vaa vähä harjotella ku on taidot päässy ruosteesee, vai miten se sanotaankaan.. (?) :)

Mira kirjoitti...

mä voin vaikka pukeutua ankaksi ja bailaa lavalla?

Jessiina kirjoitti...

Silvaa: Tottakai olet! Ei sitä A:ta sinne väliin!

Mona: Vielä tällä viikolla harjotellaaan!

Mira: Jos niin haluat, mutta voisit kyllä olla superhypersolistikin!! :)