torstai 17. marraskuuta 2011

Chinese guys!

Esmael sai tänään idean, että lähdetään koulun (tai tetin, ollaan nyt tetissä, se on varmaan jäänyt tämän postailupimennon aikana jäänyt kertomatta... mutta siis ollaan koulussa tetissä!) jälkeen paikkaan Malmi syömään. No ideahan oli mainio, joten löysimme itsemme herkuttelemasta kiinalaisesta! Tykkään kiinalaisesta, mutta en ole syönyt sitä varmaan vuoteen! Aijaijai!



Arvatkaa kuka??? ESMA!



Rillirousku.




Essi meinasi järkyttyä kun sai tietää, että en ole ikinä syönyt kevätkäärylettä... : ) No nyt on sekin koettu! Ei mullistanut kuitenkaan mun maailmaa!

Nams! Tilattiin neljä pientä- annos, mm. kanaa ja friteerattuja katkarapuja! Hahhaa, oon tänään syöny niin paljon, että en syö varmaan vuoteen!



Rakastan näitä kiinalaisten pöytien kuvia! Ihania!


Nakki ja jädee. No ei. Mut oli nams!




Oli kyllä kiva käydä syömässä! Tänään mulla ei olekaan tiedossa mitään muuta ohjelmaa, koska oon ehkä tulossa kipeäksi, joten otan ihan rauhassa ja menen ajoissa nukkumaan, koska näytän melkein kuolleelta ja nukahdin puoliksi bussiin... Muuten aika jännä, että en ole ikinä ennen käynyt Malmilla! : ) Tai siis oon ollu just autossa mut en muuten tai ainakaan mulla ei ole siitä mitään muistikuvaa!

Postailen vielä myöhemmin näistä kahden viikon tapahtumista sellaisen hienon superpostauksen, mutta en ole oikein ehtinyt kuvailemaan, joten nauttikaa nyt tämän postauksen kuvista! : ) 


Ei kommentteja: