torstai 3. marraskuuta 2011

Varislaaksosta terve!

Otsikko liittyy siihen, että näytin koulukuvassani lähinnä varislinnulta. No, mutta mitä pienistä! Voin laitella niitä kuvia tännekin kun vaan kerkeän kuvailla!

Meillä oli koulussa tänään joku ihme rehtoritapaaminen, joten menin koululle jo kahdeksalta palloilemaan! Siellä sitten toivoteltiin porukkaa tervetulleeksi Saaran kanssa ja liimailtiin tukarikuvia. Meillä olisi maanantaina matikankoe ja mä en tajua mitään! Voi että! No, yritän viikonloppuna lukea edes vähän... Sillä lailla, että saisin siitä kokeesta kasin. Sain viime kokeesta ysin, joten niiden keskiarvo olis kasipuol ja se pyöritettäis kyllä varmasti ylöspäin, koska olen ollut aina kiltisti tunneilla, tehnyt läksyt ja ollut aktiivinen. Ja sitten vielä senkin takia, että viime koe meni huonosti vaan sen takia, etät mulla oli viiden pisteen arvosta huolimattomuusvirheitä. Ilman niitä olisin saanut 10-. Mutta joka tapauksessa on tarkoituksena säilyttää matikan numero ysinä.

Liikkatunnilla oltiin sporttisia Lauran kanssa ja pelattiin vähän sulkapalloa! Kiitoksia Heidille upeista kuvista! : )





Pitää kyllä alkaa tosissaan varomaan, ettei tule se kuuluisa ylikunto! : )


Mulla oli tarkoituksena nähdä tänään vielä Limsaa, Samsaa ja Remsaa, mutta mulla on aika paljon kaikkia koulujuttuja ja Remsakin pääsi tetistä vasta kuudelta, joten pääettiin siirtää sitä seuraavaan kertaan! Mun todella pitäisi tehdä jotakin koulusysteemien hyväksi, mutta postasin nyt kun sitä oikein tultiin minulta pyytämään! Menen nyt tekemään jotakin "tarpeellista". Toivotan Essille superparanemisia nielurisaleikkauksesta! Käykäähään muuten myös katsastamassa Lindan blogi täällä.

Ei kommentteja: