tiistai 29. marraskuuta 2011

It's crushing you from inside out!

Huhhuuh, on pitänyt tänään vähän kiirettä! Aamulla menin ala-asteelle huomatakseni, että tytöt eivät olleetkaan tulleet harjoittelemaan (joku informaatiokatkos ilmeisesti) ja hengailin siellä tunnin tehden ruotsin lisätehtäviä! No, oli ainakin kehittävä aamu. Jouduin sitten oleskelemaan omalla koululla vielä tunnin ennen koulun alkua, mutta eipä siinä mitään! Joskus olisi vaan kiva saada nukkua pitkään!

Koulussa kävin parilla tunnilla, suuntasin tukarikokoukseen ja sieltä suoraan haksin koululle oppilaskuntajuttujen takia. Ja arvatkaa millä menin!? Taksilla!! Ihan kuninkaallinen olo, koulu makso meijän taksit, wou! Olisin periaatteessa saanut mennä kotiin, mutta koska olen kiltti ja tunnollinen koululainen (saatiin todistukset muuten, 9.9 pysy! : )) menin vielä fysiikan (jee, fysiikka on oikeesti kiinnostavaaa!)  tunnille, jäin koululle hengailemaan vähäksi aikaa ja nyt tulin nopeesti kotiin syömään! Illan suunnitelmissa olisi teatteritaidetta ja sen jälkeen mahdollisesti kavereiden kanssa hengailua + enkun tet-aine!


Mua ärsyttää kun ei tule kuvattua! Mulla on kyllä kamera joka päivä mukana, muttamutta!


Eilen käytiin muuten Vivianin kanssa kattomassa Twilight. En ollut nähyt edellistä osaa, mutta eipä tuo hirveästi haitannut, ihan hyvin pysyi kärryillä! Leffa oli vaan yllättävän raaka! Välillä piti ihan laittaa silmät kiinni! Oli todella kivaa kyllä ja seura oli mahtavaa! Illalla kävin piiiiiiiiiitkällä kävelyllä,  mikä ei ollut paras idea ton mun nilkan takia, mutta oon niin kyllästynyt vaan istumaan paikallani, että mun oli pakko päästä tekemään jotakin! Tykkään kävelyistä < 3 Sai ajatuksia ihanasti selvennettyä, kun tetin jälkeinen kouluunpaluu ei ollut mitenkään unelmaa! Nyt voi hyvillä mielin suunnata uuteen viikkoon!


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hahhah, vvoi sua ! Aika jännä et kukaa ei tullu vaik Jennaki mult iha varmisti et tullanksme.. Et muute sanonu tost mitää mulle :oo

Jaa... Kuinni ei oo ollu unelmaa? Oks sit ollu jotai vai iha ylitäätään? :o Kerrothan mulle jos on jotain?!

♥llä Essi

Jessiina kirjoitti...

Hihhiih, Esma! :) Niin, joku niistä oli sanonu toisille ettei tartte tulla... mutta ei se mitään! Unohdin varmaan vaan sanoo kun syvennyin siihen tanskankieliseen ruotsintehtävään.. : )

Ei ole ollut unelmaa, koska mulla on ollut väsy! Mutta sä teet joka päivästä unelman! Ja kerron tottakai, perjantaina ehitään jubailla oikein kunnolla!: )

♥llä Jepsiina!