torstai 3. marraskuuta 2011

Siunaa miehiä ja ihmisiä!

Aijaijai! Mulla on univelkaa ja se näkyy tällaisena ylihysteerisena olona!

Tiistaina mulla oli elämäni ensimmäinen vaalipaneeli ihan vaan meijän koululla. Siellä piti olla mieleenkiintoisia kysymyksiä kuten "Mitä mieltä olet Justin Bieberistä?", mutta niitä ei ehditty kyselemään... voi höh... Meni kyllä ihan perushyvin ajatteleen, että en ole ikinä ennen vaalipaneloitsenut.

Illalla oli teatteritaiteen saksankielinen disco-oppimäärä. Opin niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hienoja leikkejä ja en malta odottaa, että pääsisin opettamaan niitä muille! Meinasin jo eilen iskossa kysyä, jos vois vetää jommankumman, mutta sit tajusin, että siellä on poikia ja ne ei ehkä pysty sisäistämään niin monimutkaisia leikkejä.... Oli muuten lievästi hysteerinen naurukohtausolo. Parhaita fiiliksiä koskaan.

Keskiviikkona... Oli vähän ruotsin koetta ja älskände var på kafe. Meni kyllä ihan kivasti.... Olin pitkästä aikaa köksäntunnilla, en oo varmaan kuukauteen käynyt niillä kun aina ollut jotain spessua. Olin tosi positiivisesti yllättynyt, että me tehtiin kasvisruokaa, josta tuli tosi hyvää ja Mia, leipomisen ihmelapsi teki ihan jättehyvää porkkanapiirakkaa. Kyllä, elämässäni todellakin on sisältöä, kerron täällä köksäntunnin ihmeistä!

Koulun jälkeeen menin pitkästä aikaa mediakerhoon, jossa oli sata kertaa enemmän porukaa kun yleensä ja suuntasin sitten kohti iskoa! Tehtiin esirukouksia hesarin avulla ja pyydettiin, että sekä miehiä, että ihmisiä siunattaisiin. Ja mun pitää varmaan hehkuttaa täälläkin, että meijän ryhmä voitti sellasen keksimiskisan!!!! Jiihaaa!

Ja kuvamateriaali ei ole mun ansiota! Muut ihanaiset innostuivat kuvailemaan iskossa! : )


Vilma Vinkeä ja Reea Rouhea!


Tykkään ilmeestäni.com


Hihhiii, päheetä!



Moikkauksia kaikille tasapuolisesti! : )


Ei kommentteja: