sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Kerran käytetty, täytetty poro


Don't say no, no, no, no, no! Just say yeah, yeah, yeah, yeah! Just niin! Siinä on suht hyvin kiteytty about kaikki!



Tänään oli ohjelmassa yli kuuden tunnin isoskoulutustempaustapahtumajutskeli paikassa Martinlaakso. En ole ikinä ennen käynyt siellä... Huomaa kyllä, että ihan omasta kaupungistakin löytyy näitä vähän tuntemattomimpia paikkoja! Ohjelmassa oli riparilauluja SubTv-Juniorin juontajan johdattamana (jepaa), Jani Toivolan erilaisuus/suvaitsevaisuusluento (ei niin kovin jepaa, koska olen kuullut saman ennenkin!), jonkun papin luento siitä kuinka, ei saa olla ph7 (asiaa)! Samalla luennolla käsiteltiin hyväkuntoista, kerran käytettyä, täytettyä poroa. Miten täytettyä poroa voi käyttää??

Sit oli vähän makaronilaatikon syömistä. Ja kortinpeluuta (se ei kyllä kuulunut ohjelmaan) Sitten me mentiin pienempiin ryhmiin ja vähän kuunneltiin väittämiä ja tultiin siihen tulokseen, että Leo Leijona rullaa ja saa asiat rullaamaan! Ja tietenkin selvisi myös se, että nörtit ovat kivoja ja maahanmuuttaja pitää pyytää kahville!

Sit oli vähän messua ja käsittääkseni mut meinattiin laittaa kolehtiin... Kotimatkalla mentiin sillai semi-isolla porukalla mäkkiin ja söin mäkkärin nuggetteja varmaan ekan kerran sen jälkeen kun oon ollu kuus! :)

Kotona mua odotti tyhmä tunne, koska en ollut kuvannut, vaikka mulla oli kamera mukana





Robert-herranen!



Ja ihan jätteihanat kengät! Äiti oli tällaiset hankkinut ja kokeilin niitä ja rakastuin ja sellasta. Mutta ei se antanu mun laittaa näitä kouluun! Onneksi voin silti ihailla niitä! : ) Tykkään!





Ensi viikkoon ihanat! Mulle on tullut kivasti uusia lukijoita! Tervetuloa vaan itsekullekin tasapuolisesti!

4 kommenttia:

Andrea Emilie kirjoitti...

Ihanat kengät! Ja oli kivaa siel jutussa :)

http://reeaslife.blogspot.com/

Essi T kirjoitti...

Iihanat kengät! Ja hyvii biisei ; )) Ja tieteskii Roope-herra oli eri söpö ♥

Linda kirjoitti...

oii ihan sika ihanat kengät<3 ps.käyppä kurkkaa se mun blogi :)http://sincerelylinda.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Remsa: Kiitoksia!!! Niin kyllä oli!

Essi: Kiitos ja sait mut niin rakastumaan tohon ekaan biisiin! Roope herra on aina eri söpö!

Linda: Kiitos! Joo todellakin, oi vitsit jee! : )