perjantai 14. lokakuuta 2011

Surprisee!!

Anteeksi postailemattomuuteni! Nyt tulee taas melkein viikon myöhässä tää Essin synttäripostaus! Siis viime viikon lauantaina me pidettiin Essille yllätyspirskeet/kemut/kekkerit ja oli kyllä jättekivaa! Oltiin siis ihan vaan pienellä porukalla viettämässä iltaa Essillä, jutskailtiin, SYÖTIIN paljon ja jäätiin sinne sit yöksikin... : )

Pakkailua... Huomaa, että olen pinkin ystävä... Nämä kaiken lisäksi vielä kuvattu mun pinkillä kameralla! : ) Meillä oli lauantaina vielä koulua aamulla, että saatais 5.12 vapaaksi... Koulun jälkeen iskin kotiin, laitoin kamat niin sanotusti kasaan ja hyökkäsin Essille. Koristeltiin ja valmisteltiin siellä sitten hirveellä kiireellä!

Anni! Uusi tuttavuus, mutta jättemukava!

Ellu!


Yllättynyt Essi! Yritin saada Essin ilmeestä parempaa kuvaa, se oli kyllä niin näkemisen arvoinen!


Princess!


Aino ja Nita oli tehny ihan superhienon yllätyslakanan! Ihan kuin jostain amerikkalaisesta leffasta! : )




Kortti! : ) Kirjoitin myös superpäheän synttärirunon!


The kakku, ihan mieletön!


Rakastan tätä kuvaa! :  )




Ei juhlahumua vaan juhlasumua! : )





Aino oli keksinyt ihan superhienon ohjelmanumeron. 20 missinauhaa, joissa jokaisessa oli joku ominaisuus/piirre ja sitten ne jaettiin yhdessä sellaisille, joille ne parhaiten sopis... Mä olin ainakin omaperäisin! : )


The porukka.


Sekoamispiste... Näytän ihan siltä screamin tyypiltä! : )






Det var Aino


Illalla näytettiin kauniimmilta kuin koskaan kun meikattiin toisemme silmät kiinni....


Beuatiful girls all over the world


Outoa samannäköisyyttä!


Illalla lähdettiin bongailemaan tähdenlentoja. Jonkun ihme purkauksen takia tunnin aikana saattoi nähdä jopa 700 tähdenlentoa. Me nähtiin kaksi! Oon nähnyt viimeksi tähdenlennon tosi kauan sitten. Can we prentend that the airplanes in the nightsky are like soothing stars? I could really use a wish right now

Tunnetustihan tähdenlennon nähtyään saa toivoa!


Nipsu!


Miss Suomi vuosimallia 2016!



4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ai mun synttäripäivän ootte saanut vapaaks koulusta.. mul on sillon koulussa vaikka mitä..

Jessiina kirjoitti...

Ja mulla töitä! : )

Andrea Emilie kirjoitti...

Kiva postaus ja ihania kuvia! Ootte kaikki nättejä :)

http://reeaslife.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Kiitän! : )