sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Hiustuotepostaus


Heisbaa sunnuntai-ihmiset! Muistatte varmaan kun tein pari viikkoa sitten meikkipostauksen. Silloin oli tarkoitus esitellä vähän muitakin kosmetiikka- ja hiustuotteita, mutta se vähän jäi... Joten nyt on vuorossa hiustuotepostaus!

Suurin osa varmaan on jo ihan kuvienkin perusteella huomannut, että mulla on tosi pitkät ja paksut hiukset. En oo ikinä värjännyt niitä ja leikkannut vaan pituutta pois. Joskus pienenä mulla oli otsatukka ja nytkin voisin haluta taas sellasen : ) Mutta joo, asiaan! 


Vaikka mun hiuksia ei siis koskaan ole värjätty niin käytän joskus tällaisia Cutrin Colorism - tuotteita, varsinkin joskus jos hiukset on jostain syystä päässeet vähän huonompaan kuntoon. Ei ole liian raskaita ja tee hiuksista sellasia rasvasen ja raskaan näköisiä!


Kuitenkin mun perusshampoo ja hoitoaine on ihan nämä Sunsilkin maailman tavallisimmat normaalien hiusten tuotteet. Rakastan näiden tuoksua ja mun mielestä on vähän turha ehkä käyttää mitään 50 € shampoita kun nää kelpaa ihan hyvin.


Maailman paras asia! Aussien 3 minute miracle on täydellisin tehohoitoaine. Tuoksuu ihan eukalyptukselta Tulee eksottinen olo ja hiuksista tulee silkkiset, kiiltävät ja mahtavat! Yleensä tämä on hullujen päivillä tarjouksessa, joten kaikki rynnätkää ostamaan!


Hihhii, tuote jota oon käyttänyt kahdeksanvuotiaasta! Muumi-selvityssuihe tuoksuu ihan karkilta, selvittää takut (joita tulee helposti kun hiuksia on tällaiset määrät!) ja pitää olon lapsenmielisenä!


Tykkään kiiltävistä hiuksista ja jos haluan lisäkiiltoa niin käytän kiiltosuihketta pääasiassa joitakin spesiaalitapauksia varten! Kumpiki näistä antaa tosi hyvän kiillon, Cutrin on vähän enemmän suihkemaista ja tuo Klippoteket sellaista lakkamaista. Tuoksuvat ihanalta! Mulle on jotenkin tosi tärkeää, että hiustenhoitoaineet tuoksuu hyvältä, ehkä siksi en hirveästi tykkää noista ensimmäiseksi esittelemistäni shampoosta ja hoitoaineesta ja lakoista, vaikka on sitä toki olemassa hyvänkin tuoksuisia lakkoja.

Niksipirkka: Jos haluat kiiltävät hiukset ilman suihkeita niin huuhtele hiukset pesun jälkeen kylmällä vedellä, se sulkee hiusten suomuja ja saa ne kiiltämään. Mulle on tullut tästä ihan pakkomielle ja aivot meinaa aina jäätyä kun kokeilen, miten kylmää vettä oikein kestänkään! :  )


Lakkaa käytän ehkä noin kerran vuodessa, mutta silloin on tämä Sunsilk käytössä. Tuntuu, että ei oikein millään lakalla saa pysymään tätä karvakasaa kuosissa : ) Suositelkaa toki jotakin!


Olen suoristanut hiukseni viimeksi konffikseen ja olen siitä tosi iloinen, koska se on vähän turhaa, kun on muutenkin näin piikkisuorat hiukset. Alkuvuodesta saatoin suoristaa hiukset parikin kertaa viikossa ja se oli aika tyhmää, koska hiukset kärsii siinä ja lopputulos on melkein sama. Mutta kun joku kuumakäsittely tulee ajankohtaiseksi käytän  Schwarzkopf got2be Guardian Angelia. Jännän tuoksuinen!

Ja näillä mun hiukset pysyy edes jotenkuten kuosissa! Muuten ne jotkut Jamaikaheput luottaa hiusten voimaan ja niin teen minäkin!

Muuten ei näkynyt vielä mua uutisissa, joten kymmeneltä kaikki telkkarin ääreen!


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

en huomannut sua mtv3:n kello 10:n uutisissa :O?

Jessiina kirjoitti...

Hahhhah, se varmaan johtuu siitä, etten ollut niistä! Tässä uutisjutussa on kyllä jotakin todella hämärää! En osaa sanoa millon ne tulee!