tiistai 4. lokakuuta 2011

Saker som jag köpte!

Mulla ei ajatus jaksa toimia, joten antaa kuvien kertoa viimeviikkoisista hankinnoista!


TrendExpressistä tarttui mukaan tämä Vero Modan oranssi ihanaihana neule hintaaan 39,90€ Just love it. Ei ollut ehkä paras idea kuvata tätä punasta seinää vasten, mutta ei anneta sen häiritä!


Mun oli pakko saada uusi pinkki huulipuna, koska meillä oli viime viikolla valokuvaukset ja vanha oli vähän epähyväkuntoinen. Olin tosi tyytyväinen tähän Maybellinen Color Sensational Crazy Pinkiin!



Oli kyllä oikein huulipunaviikko! Lauantaina ostin vielä Goshin oranssin huulipunan, koska pitäähän sitä olla uuteen paitaan sopiva huulipuna! : )


Ja tajusin vielä sen, että mulla on todellakin joku addiktio näihin H&M:n hiuskukkasiin. Nämä on neljännet, jotka ostin, mutta toi väri oli aivan vastustamaton, sopi erinoimaisesti tuohon pinkkiin huulipunaan ja mun valokuvauspäivän asuun!


Kertaan tässä vielä pikaisesti kuulumiset! Sunnuntaina tein kouluhommia ja illalla lähdettiin Reean ja Vilman kanssa hiphop-tanssitunnille. Selvisi kuitenkin sellanen pieni yksityiskohta, ettei se ollut mitään hiphopia, vaan oriental groovea. Siellä me sitten huivien kanssa heiluttiin. Aina ei kaikki mene niin kuin olettaa!

Eilen oli pitkästä aikaa vanha teatteri, mutta olin vähän pettynyt, koska meitä oli vaan viisi paikalla, vaikka osa olikin vaan kipeenä. No, ehkä se tästä lähtee! Tänään oli taas operaatio vanha koulu, oppilaskunnan kokous ja teatteri-ilmaisua illalla. Meijän esityksestä tulee selkäpiitä karmiva, suunniteltiin just äänimaailmaa, HUI! 

6 kommenttia:

Andrea Emilie kirjoitti...

meinaatko jatkaa tota tanssia vielä? vaikkei se ollutkaan sitä mitä piti niin mua kyllä ainakin huvittais jatkaa.. :D vilmaa ei huvita, niin olis superhyvä jos sä ees jäisit sinne!

http://reeaslife.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Joo kyl meinaan! Limsa ja Samsa mukaan kanssa! Itämaiset moovvsit kunniaan! : )

Anonyymi kirjoitti...

Milloin se uutisjuttu tulee?

Jessiina kirjoitti...

No mä en yhtään tiedä! Tuleeko se edes? Vähän kakkaa jos ei tule! odotellaan nyt vähän aikaa rauhassa, soitan joku päivä sinne mtv3:lle! : )

Andrea Emilie kirjoitti...

superkivoja ja sun tyylisiä muuten noi ostokset :) nähään sit sunnuntaina! :D

http://reeaslife.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Kiisba! Nähdään ja opetellaan lisää miestenhurmausliikketä! Onkos Limsakin tulossa? :)