perjantai 28. lokakuuta 2011

I've got reasons to sing!

Tästä viikosta

Maanantaina oli tsillainiinku äikänkoetta ja kahvilansuunnittelua ja vähän teatterin taikaa. Äikän koe oli ylihelppo ja teatterilla tehtiin kivoja harjoituksenpuolikkaita. Mulla oli toki myös erittäin hauskaa uuden kamerani kanssa, tykkään kalansilmäobjektista!


Päivän sumeahko asu:

Villapaita, johon olen rakastunut: Trend Express (huomatkaa hei mun oranssi huulipuna, joka varmaan näkyy tässä tosi hienosti!)
Housut: Only
Jellonakoru: Pieces


Vinkee!


Tiistaina teatterin taika jatkui ja oltiin suunnittelemassa seurakunnan Euroopan matkaa! Oikeesti, en malta odottaa sitä! Pariisia, Berliiniä, Köpistä ja mahtavaa porukkaa bussissa around Europe!


Keskiviikkona olin eduskunnassa ja tein siitä ihan erillisen postauksen! Tilaamani melkein 300 valokuvaa saapuivat, hiphei! Illalla oli vähän iskoa ja raamattullisia timosoininäytelmiä.

Torstaina ei oikein kummempia. Yhkyn (Essi on saanut ton yhkyn tarttumaan mullekin!) koetta ja tajutonta lagausta med facebook koko ilta.


Tänään on ollut rouhea päivä. Bilsassa vähän selvitettiin veriryhmiäa ja olen parasta A-luokkaa! Tajusin vihdoinkin matikasta jotakin ja sain äikän kokeesta 10-! Wuhuu! Oon ihan ihmeissäni miten oon ollut niin tunnollinen, että tein matikan ja enkun läksyt jo perjantaina kun yleensä teen viikonlopun jälkeisiä läksyjä sunnuntain ja maanantain välisenä yönä!

Katoin myös Inceptionin, joka oli tosi hyvä (koska Joseph Gordon-Lewitt!) ja tykkäsin siitä lopusta niiiin paljon!



 




Viikonloppuna olisi suunnitelmissa vähän kouluhommia, Halloween-kemuja (maailman suloisin sana!) ja isoskoulutustapahtumaa! Mutta niistä lisää myöhemmin : DD 

5 kommenttia:

Mira kirjoitti...

Ihana toi sun kaulakorus! Lisää vaatepostauksia :)

http://foreverandadaywithmira.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Voi kiitoksia! :) Juu yritän laittaa, en vaan aina ehi kuvailemaan! :)

Aiksu kirjoitti...

pelottavii noi kuvat :D <3 siis noi ihme kuvat (:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva blogi, jäin sun lukijaksi ! :-)

käy tsekkaa myös mun ja mun kaverin blogi jos kiinnostaa !

http://anniandanna-ourlives.blogspot.com

Jessiina kirjoitti...

Aino: Kyllä ovat, itsekään en saaanut viime yönä unta niiden takia! : )

Anni: Oi, ihanaa, lämpimästi tervetuloa lukijaksi! Käyn tottakai kattomassa! : )