sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Never say never


Vähän kuvamateriaalia viikonlopusta! En ole tehnyt oikein kummempia, lauantaina kävin Itiksessä, mutta en ostanut mitään... Aika hengailupainotteinen viikonvaihde, mutta mulla on ollut tosi kivaa! Viikon soittolista ripoteltuna kuvien väliin! : )

Some pictures from these two peaceful weekend-days. I like my new camera! I haven't done much, but sometimes it's nice just to chill out. Yesterday I tried to shop but i didn't find anything! : (  There is also my this week playlist between the photos!


Mulla on vihdoinkin tällänen vanhanaikainen herätyskello! Mutta se ei pärise vaan sanoo tiit-tiit... : ( No, mitä pienistä!

I finally have this old-fashion alarm clock. Unfortunately the sound is too modern for me, but no can do!







Olen niin rakastunut tähän biisiin! Noi sanat on maailman ihanimmat!

I'm in love with this song. Incredible lyrics!



<









Okei, naurakaa mulle, mutta tää alko soimaan mulla alkuviikosta päässä ja ssiitä lähtien olen laulanut tätä joka päivä suihkussa. Mahtaa olla kuulemiskokemus...

This I have been singing in the shower for the whole week. It's stucked in my head!





The Crash = <3



Siel ei mitään oo/ Vaik käyttäis kirkkainta valoo / Siel kaikuu kun huutaa "haloo"

Jotain niin parasta!

The lyrics... wow, but if you are reading this in english you probably don't understand them... :)

Miksi, oi miksi nää kuvat ei tuu samanlaisina koneelle kun ne on kamerassa?

Why does this photo look like this... It looked quite different in the camera.

Varför det här fotot ser inte kul ut? Det var ganska annorlunda när det var i kamera.

Millä kielellä lähtee vielä????






Never say never, jotenkin vasta nyt noteerasin tämän! Vois ottaa melkein motoksi: Never say never!

This will be my motto: Never say never!



Yksinäinen keltainen lehti.

A lonely yellow leaf.


Melkein oikea.

Almost real.






Kannattaa, olla maailmaparantaja. Mun sianlihansyömisongelma johti siihen, että mulle ei löytynyt eilisen pizzatilauksen yhteydessä sopivaa pitsaa valmisvaihtoehdoista, joten piti ottaa fantasia... Päädyin maailman parhaaseen, ei ehkä niin hyvältä kuulostavaan vaihtoehtoon katkarapu-ananas-sipuli-tomaatti. Täydellinen.

The perfect pizza: shrimp-pineapple-onion-tomato.

5 kommenttia:

~GurlZ~ kirjoitti...

kiva tää sun blogis (: seuraa mua jos viittit! tein just uuen (:

http://thekaisaaaa.blogspot.com/

Noora kirjoitti...

Ihania kuvia! :)

Essi T kirjoitti...

Toi sun herätyskello on jotain maailman ihaninta! oon ittellekki haaveillu tollasta, mut en oo sit ikinä löytäny hyvää... :))

Unknown kirjoitti...

Ihania syyskuvia ja herkullisen näköinen pizza! :P

Jessiina kirjoitti...

My sweet: Kiitoos! Ja voin seurailla!

Noora: Kiitän!

Essi: Joo, se on tosiaan maailman ihaninta herätä kuudelta ton piipitykseen! :) Saat kokeilla huomenna!

Minna: Dankke och sitä se kyllä olikin!