sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Sometimes there's so much beauty in the world, I feel, I can't take it

Tässä muutamia leffoja, joita olen katsonut tällä viikolla :)



Valentine's Day oli just täydellinen sunnuntaiaamun hömppäleffa! Paljon hyviä näyttelijöitä mm. Anne Hathaway ja Julia Roberts ja en uskonut sen olevan mahdollisista, mutta Aston Kutcher oli tässä oikeesti tosi hyvä! Mun mielestä oli tosi kiva, kun tässä oli niin monta pientä tarinaa toisiinsa kietoutuneena!



Mestariteos! Tässä oli kyllä huhhuh sellainen juoni että! Ja näyttelijäsuoritukset! Mun mielestä oli ihana, että tässä oli saatu korostettua tavallisuutta juuri sopivissa määrin, kun yleensä se menee siihen, että kun pyritään tekemään "tylsästä ja tavallisesta" tarina, niin siitä todellakin tulee tylsä ja tavallinen tai sitten ei malteta pysyä siinä vaan aletaan säätää jotain aivan muuta. American Beauty meni kyllä nyt ihan ehdottomasti leffalemppareihin ja voi, että mä haluaisin videokameran tämän innoittamana!







"You're supposed to be the leading lady in your own life, for God's sake!"

Holiday oli tosi lämminhenkinen ja tunnelmallinen, tuli heti ihanan joulufiilis ja voi, että mä haluaisin käydä tuolla Britannian maaseudulla. Ton Iriksen talo on just perfect! Tää on yksi niistä leffoista, joita ei ehkä trailerin perusteella tulisi katsottua, mutta jotka on oikeasti tosi hyviä. Aika jännä, että tässä on niin huono traileri kun tää kertoo trailerintekijästä... :) En ole mikään suurin Cameron Diaz-fani, mutta tässä kyllä onnistui, vaikka toi alku oli aika, no kauniisti sanottuna teennäinen. Kate Winslett on jättehyvä näyttelijä ja Jude Law on ehkä yksi maailman ihanimmista! Tykkäsin kyllä todellakin!



Kertoilkaahan joitakin hyvä leffoja, joita mun pitäis katella!

Ei kommentteja: