perjantai 28. lokakuuta 2011

Melkein pääministeri

Käytiin keskiviikkona eduskunnassa vähän pyörähtämässä Nuorten parlamentin kokoustapahtumajutskelissa. Oli kyllä melkoisen muikeeta, aika jännä, että en ollut koskaan ennen käynyt edes koko eduskuntatalossa ja sehän tulee olemaan mun tulevaisuuden työpaikka! : )

Ohjelmassa oli vähän keskustelua ajankohtaisista aiheista (eu, maahanmuuttajat, kuntaliitokset jne... )kansanedustajien kanssa. Oli kyllä mukavia edustajia, ei mitään tunnetuimpia ehkä, mutta pääsin samaan pöytään juttelemaan esim. Silvia Modigin ja Leena Harkimon kanssa.

Sit vähän syötiin ja lähdettiin varsinaisen eduskuntatalon puolelle (toi alkutempaus oli pikkuparlamentissa) esittelykierrokselle ja sinne olisi saanut jäädä seurailemaan täysistuntoa, mutta skipattiin se! Voi vitsit mulle tuli sellanen tunne, että kun mentiin sinne istuntosaliin, että olisi kyllä ylipäheetä olla kansanedustaja! Äänestäkää kaikki sitten mua kun pyrin!








Ja voisin vielä tämän poliittisen uusikatsauksen päätteeksi täälläkin mainostaa sitä, että olen siis ehdokkaana Vantaan nuorisovaltuustoon numerolla 32! Kaikki vantaalaisnuoret, jotka ootte syntyny 1993-1998 äänestelkäähän minua! Mun näkemyksiä voi käydä vähän tarkastelemassa täällä. Äänestelkäähän! : )

2 kommenttia:

Essi T kirjoitti...

Mä äänestän !!!! : ))

Jessiina kirjoitti...

HiihhiiiiH! Jeah!