sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Party Rock!

Heisbaa! Postauksen aikana eiliset superpartyt at Linda!  Mulla ei ole yhtään kuvaa, mutta käykää kattelee lähipäivinä Reean blogin puolelta... sieltä pitäis löytyä : )

Kyseessä oli siis Halloween-party-naamiaiset. Mä olin hippi! Vähänkö oon hei uskollinen tälle blogin nimelle! Kaikilla oli tosi hienot ja panostetut asut, oli Marilyn Monroeta, poliisia, hoitsua, Edward Cullenia ja Tuksu ja Martina! Oli kyllä jepaa... harmittaa tosissaan ettei ole kuvia, koska koristeet ja kaikki oli tosi great! Syötiin, juotiin, jutskailtiin, laulettiin singstaria, alettiin pelkokerrointa ja muutenkin party rock!  Yhessä vaiheessa oli tunnelma jo sen verran katossa, että sänky hajos... : ) Tai kyllä se saatiin siitä sitten korjattua...


Pari kuvaa mun asusta ja hippityylistä muutenkin! : ) Oon niin ylpeä itestäni, kun sain tehtyä ihan omista hiuksistani tollaset hippipannat, jotka vielä pysy koko illan! : )


Ja hei mä kreppasin mun hiuksia kreppiraudalla, jonka takuu on menny vuonna 1987, että vähäsen pelotti, että palaako hiukset kiinni siihen tai jotenkin muuta yhtä ihanaa! : )


Hippiestyle:

Mekko: Trend Express
Farkkutakki: Vero Moda

Aloin hakemaan hippityyliä ruskean sävyillä ja mun mielestä toi mekko oli tosi hyvä valinta hippimekoksi! :) Ja okei, pitää myöntää, että mulle tuli pikkasen kiire, joten en ehtinyt mitenkään superpanostaa tohon asuun! Ja farkkuhan on käsittääkseni ollut hippien suosiossa! Panostin nyt noihin hiuksiin! Ja ruskeasävyiseen silmämeikkiin, joka ei nyt kyllä ikävästi käy mistään näistä kuvista ilmi! : (


Heisbaa! Tässä vaiheessa ei vielä kreppausta!  : )

Kiitti kaikille ihanaisille jättejepoista juhlista!

3 kommenttia:

Andrea Emilie kirjoitti...

olit niiin kaunis ja edelleenkin.. noi sun hiukset <3 niin ihanat :D

TayRoosa kirjoitti...

T:ihanat hiukset! + oott nätti (;
www.tayroosablog.blogspot.com

Jessiina kirjoitti...

TR: Voi kiitoksia, kiitoksia! :)