perjantai 14. lokakuuta 2011

Ett rum, rummet, rum, rummen

Yleisön pyynnöstä: Huonepostaus!




Kiittäkää Reea, hän sai mut tekemään tämän! Olen ajatellut tehdä tän noin sata vuotta, mutta mun huone ei ole ollut siisti varmaan kuukauteen, joten on sen takia vähän jäänyt... Mutta nyt se on täällä! My room, ladies and gentleman!



Magic! Jos muuten joku haluaa lahjoittaa mulle järkkärin, niin olen tosi iloinen... Mun rahoille on just nyt muuta käyttöä... Saatte sitten kauniimpia kuviakin tänne!


Marilyn, Marilyn... Tykkään niin paljon tästä taulusta!



Mulla on ollut joskus sellanen kuningasidea, että laittaisin toisen näistä kelloista ihan normi Suomenaikaan ja toisen jonkun toisen maan aikaan... esim. kun Marilynista on kyse niin Hollywoodin aikaan (tiedän, että Hollywood ei ole maa, mutta tajusitte kuitenkin mitä tarkoitan!) tai sit Pariisin aikaan... tosin siinä ei olisi mitenkään kovin paljon eroa... Nyt toi toinen on kyllä jossain ihan randomajassa.


My future in da Paris!




Vähän kirjoja... Aika sääli, että en ehdi lukemaan enää yhtään niin paljon kuin ennen.



Mun meikkihylly näyttää säälittävältä, kun suurin osa mun meikestä on muualla... Niitäkin on kertynyt ihan tosipaljon...


Siinä on meikkejä ja mun melkein täydellinen Frendit-kokoelma! Ja mun maailmansuloisin minikauitin!

Leffoja! Tän hyllyn perusteella musta saa tosi joviaalin vaikutelman, koska tossa on noi saippuakuplat + mun runovihko on tuolla naamioituneena mukaan! : )


MAAILMAN SÖPÖIN KUVA!!


Hihhii! I'm the king of the world!


Lilla My är min Idol!


Tää on mulla seinällä, koska mun mielestä se on niin hyvin sanottu!


Pariisi! Sinne ensi kesänä!


Juu, nyt on selvenetty muutamat kohteet! Mitäs tykkäsitte mun huoneesta? Muuten voitte laittaa kysymyksiä ja postausstoivomuksia tänne eller till formspring om du vill! Olette ihania! : )

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Meinasin jo olla pettynyt, että et ole maininnut, että toi on mun vanha huone :D vähän hauskasti oot saanut ton kuvan.. siinä on hyvä tunnelma, kun toi punanen valo heijastuu kivasti..

Jessiina kirjoitti...

Jaahas, tuntuu että mainitsen sut ihan sikamonta kertaa aina näis postauksissa! :) Kiitän kehuistasi!

Essi T kirjoitti...

Uuui :) Tyksin niiiin paljon sun huoneesta (: Ja se sun mustavalkokirjailtu hyllyjutska on niiin kiva (:: ja sitte noi sun kaikki taulut... ♥ tuutko sisustaa munki huoneen ? ;))

E.T.

Andrea Emilie kirjoitti...

Sun huone on niiin ihana, samoin kun teijän koko talo! Muutan teille asumaan! Ja toi ovi on oikeesti niin kiva ja hieno, ihan epäreiluu :D Ja sori ku noiduin sun huoneen :(

http://reeaslife.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Esmaelle: Kiitoksia! Tulen mielelläni! :)

Remsa: Kiitoksia ja tervetuloa! Ja saat anteeksi, ei sieltä peilistä ainakaan vielä kukaan ole tullut! :D