perjantai 14. lokakuuta 2011

Uutisankka OLIN TELKKARISSA!

OLIN TELKKARISSA! OLIN TELKKARISSA! OLIN TELKKARISSA!

Nyt se siis vihdoin tuli ulos, on kyllä odottetukin ja toivo melkein menetettiin. Olin jo melkein soittamassa mtv3:lle, että missä se oikein viipyy. Eilen Sube soitti mulle illalla ja huus: ME OLLAAN TELKKARISSA, SE TULEE NYT!!!! En sit tietenkään ite nähnyt sitä, mutta heti alko mulle ja äitille tulemaan hirveesti puheluita ja tekstareita : ) 

Katottiin sit se Ainolta vielä netissä ja odotin ihan innoissani, että se olis tullut vielä kympiltäkin, mutta eipäs tullut. Tänään se kuitenkin tuli vielä aamu-uutisissa! : ) Ainakin kaks kertaa.
Olen nyt virallisesti julkkis. Nimikirjoituksia jaetaan tiistaisin kello 16-17. Muut yhteydenotot puhelimitse...



JA TÄÄLTÄ SE LÖYTYYY!!!!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

http://c0mpletelyincomplete.blogspot.com/ <-- Siellä sulle haaste ! Ja viel kerran kiitos ku autoit mua ... :D

Jessiina kirjoitti...

Hihhii, eka haaste ever :) Teen ton joskus!! Ja eipäs mitään, oli ilo olla avuksi! :)