keskiviikko 30. marraskuuta 2011

This is far out, I'm in!


Tsaipadaipa! Mulla on kaksi syytä, joiden vuoksi teidän pitäisi olla aivan äärimmäisen ylpeitä musta! Ensimmäinen on se, että muistin kuvata tänään, joten saatte vähän katseltavaakin ja toinen on se, että pääsin Nuvaan! Eli siis Nuorisovaltuustoon! Jiiihaaaaa! Sain 123 ääntä vieläpä! Oon niin happy! Ens vuonna sitten alkaa kunnon poliitikon ura käynnistymään ja kohta ollaankin jo eduskunnassa, huhhuh! Kiitos tuhannesti kaikille äänestäjille ja onnittelut kaikille muillekin mukaan päässeille! :)


Väsyneenä, henkisesti ja fyysisesti sairaana ihmisrauniona raahauduin tänään koulumme ovesta... Tuntuu, että mun ja unen suhde on alkanut rakoilla jo aivan liiaksi, koska tarvitsisin unelta vähintään sellaiset yhdeksän tuntia huomiota yössä, mutta hän ei sitä minulle suo. Suhteet ovat hankalia.

Otin tänään paremman kamerani kouluun, joten pakkohan sitä oli päästä kuvailemaan. Mulla on aivan älytön kuvaushimo, mutta en voi oikein toteuttaa sitä, koska oon kaiken valoisan ajan koulussa ja haluaisin nimittäin juuri valoisia kuvia tämän kaiken pimeyden keskelle! No, onneksi valoa jokaiseen päivääni tuo sentään Esmaelle!

Käytävätaidetta.


Jooo! Sillai viikoksi. Että saisin nukkua!


Esma teki mulle venäläisen trastuit-hatun!





Henkisesti kasvaneen kansio.

Koulussa ei oikeastaan kovin kummoisia. Paitsi, että meinasin tukehtua köksän tunnilla, vaikka en edes ollut syönyt mitään. Hirveä tunne kun en saanut henkeä... toivon, että en tulisi nyt kipeeksi! Koulun jälkeen jäin mediakerhoilemaan ja sieltä suunnistin kodin kautta iskoon!




 Päívän asu:



En ole kuvannut asuja aikoihin, koska mulla on vähän niin kuin ongelmia sen kanssa, että kuka oikein kuvaisi. Äiti ei ole mikään maailman taitavin kuvaaja, mutta kyllä näistä selvän saa. Huomatkaa mun musta-valko-pinkki (ja harmaa) -teema! Love those pants!

Housut: Gina Tricot
Paita: Gina Tricot
Takki: Gina Tricot
Huivi: Only
Kukkaset hiuksissa: H&M
Sukat :) : Gina Tricot

Aikasmoisen Ginapainoitteinen asu! Mulla oli kyllä koulussa vähän erilanen vaatetus, kuten tosta yhdestä alkupään kuvasta saattoi huomata. Housut kuitenkin oli ja pysyi koko päivän!


Hattu: Only
Aah, mun aarre! The hattu!




Ulkovaatekuva

Takki: Only/Janitalta
Laukku: Lahjaksi saatu
Kengät: Lacoste, tykkään noista niiiiiiiin paljon!


Mitä mieltä olette asusta? Itse tykkäsin kyllä oikein paljon!

Ihana kuusi, vielä ihanampi Vivian!

Iskoilun jälkeen mentiin mäkkiin, juotiin batterya, mietittiin onko kuu juusto, syrjittiin toisiamme ja käveltiin aivan väärää reittiä kotiin. Tossa ylläolevassa kuvassa komeileva joulukuusi tekee mulle heti ihanan joulutunnelman, huomenna muuten aukenee ensimmäinen luukku!



Valekuu.


Karvalakkikansalainen. Tai Karvinen, niinkuin Amppari sanoi!




Palmikko. (pakko käyttää tota sanaa!!) Vivian teki mulle hienon kampauksen!


Ropsendaal oli vähän vihanen, koska en oikein ehtinyt huomioida sitä kaiken kiireen keskellä. Maailman söpöin!


Olen jo puoliksi pimeällä puolella, pelaskaa mut!



Öitä ja vöitä! Olette kivoja!


2 kommenttia:

Mira kirjoitti...

onnea hei nuva-paikasta!
oot ihan paras jessiina! :))

Jessiina kirjoitti...

Kiitoksia, kiitoksia oikein paljon Mira!! :)