perjantai 2. joulukuuta 2011

Kipeysolo

Tänään ei aamulla lähtenyt oikein ääni, joten melkein ainoa vaihtoehto oli jäädä kotiin. Mulla ei ole kuumetta, mutta muuten on kipeä olo. Ja Äiti vielä uhkaili, että mulle voi tulla puhekielto... : / Ja mä kun tykkään puhua niin paljon!

Aion viettää aikaa näiden parissa:





Joulutunnelma. Kynttilöitä en varmaan uskalla yksin sytyttää kun pää on vähän sekava. Kuva olikin vaan enemmän symbolinen. En ole vielä oikein ehtinyt kuunnella kunnolla joululauluja, joten nyt on hyvät hetket aloittaa!



Maanantaisen aamunkoi-session jälkeen mua alkoi ärsyttämään se, että en ole vieläkään saanut Aamunkoita kirjana luetuksi, vaikka se on kirjahyllyssä sitä kaksi vuotta odottanut. En varmaankaan olisi ollenkaan kärryillä tapahtumista, koska Epäilyskin oli niin kovin sekava, joten päätin aloittaa ihan alusta. Houkutuksen olen lukenut varmaan ainakin neljästi, mutta viime kerrasta on jo aikaa. Luen liian vähän nykyään ja se on suuri puute!


Olen yksi niitä harvoja, jotka eivät ikinä kyllästy pelaamaan korttia. Voisin tehdä sitä aina! Ja nyt kun ei vastapelaajia ole saatavilla niin taidan pitää hienon private pasianssiturnauksen. 

Heti ensimmäisenä herättyäni aloin tekemään Ruotsin läksyjä. Outoa vai outoa? Mulla olisi kyllä ihan oikeaakin tekemistä kuten just noi koulujutut, mutta eihän kipeenä tarvitse tehdä epäkivoja asioita, eihän? Ruotsintehtävät taas eivät ole epäkivoja :) 



Oijoi! Ehdin postailla tänään oikein urakalla ja lueskella pitkästä aikaa muidenkin blogeja!


Mulla on soinut nyt tän viikon ajan scorpionsin kokoelmasuperlevy. Äiti oli nuoruudessaan ja vieläkin joku maailmankaikkeuden suurin scorpions-fani ja nyt mä olen ilmeisesti alkanut seurata samoilla linjoilla! : ) Kolmesta levystä vielä yksi kuuntelematta, ehkä sen vuoro on tänään!


Min julkalender! Olisi aivan käsittämätön joulukortintekofiilis. Mutta ei mulla ole mitään tarvikkeita. En ole vielä edes miettinyt joululahjoja ollenkaan. Kohta varmaan pitäisi!



Supersmoothie, jonka avulla tulen aivan varmasti terveeksi! Kyllä on sinänsä aika tyhmää tämä kipeily kun tänään oli tarkoitus vietellä tyttöjen iltaa Ampan ja Esman kanssa. Ja kun Esma vielä lähtee sunnuntaina Dubailemaan, niin ei nähdä taas aikoihin ! : (





Illalla ajattelin katsoa iiiiiihanan Pikku Naisia : )



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vooi sua! Yritäs nyt parantuuu ♥ Terkkui Ainoltkii, kaipaillaan sua! :<

Olin muute taas iha hukassa koulussa jaja :DD hahhah, soita mulle sitku pystyt/ehit, ois kaikkee juteltavaa taas kerran (: Ja voisin samal kertoo läksytkii..

Mutta hei nyt oikeesti paranet! ♥

♥llä Essi ja Aino

Anni kirjoitti...

pikku naisia on aivan ihana :))

Jessiina kirjoitti...

Esma ja Amppa: Juu, yritän parantua ja oppia taas puhumaan! :) En varmaan oikeen pysty soittelee, kun ei tuu ääntä, mutta yritetään!

Beaverking: Niin on! Aivan mahtava!