lauantai 3. joulukuuta 2011

Mä nappaan niitä tähtiä!

Kipeytyneenä on tietenkin aivan parasta alkaa kaivelemaan kaappeja ja löytää tarha- ja ala-asteaikaisia  tarinoita ja piirustuksia. Löysin kunnon pinon muistorikkaita tuotoksia. Olkaa hyvät ja ihailkaa! 


Jessiina,  6v:n näkemys talostamme. Aika osuva, sanoisin.


Olen aina ollut kukkaistyttö!


What is this??? Kanoja!


Awws, tämä oli tarhan synttärikortista, johon kaikki tarharyhmäläiset oli piirtäneet kuvan ja kertoneet hoitajalle mitä siinä kuvassa on ja se oli kirjoitettu kuvan yhteyteen. "Mä nappaan niitä tähtiä". Kuinka söpöä, kukahan noin oli sanonut? Mä haluaisin myös napata tähtiä!


Musiikkimakuni on ollut aina tasokas. Gimmel oli kuusivuotiaana oikeasti parasta mitä pystyin kuvittelemaan. Oikeinkirjoitus.com


Friends long time!


Tuli niin kesäolo! Kesä = aurinko, kukkasia, jäätelö ja hymyileviä ihmisiä. Aijaijai....




Nauroin suhteellisen kovaäänisesti lukiessani kolmannen luokan tarinavihkostani: " Äiti oli ennen töissä kaupan kassalla. Nyt hän on suunnittelemassa vaatteita muotiliikelle ja tuo minullekin joskus ihania kuuminta hottia olevia muotikuteita". Jaahas..


Avasin oven, joka oli modernisti muotoiltu. Mistä edes tiesin tuollaisen sanan??


Olen ollut aina kuvataiteellisesti poikkeuksellisen lahjakas.


Muistaako kukaan muu aikaa ennen Wilmaa? Silloin oli reissuvihot, joihin kirjoitettiin aina, jos oli jäänyt läksyt tekemättä tai muuta. "Olemme tutkineet Jessiinan kanssa kananmunaa ja sen rakennetta" Äiti oli kirjoittanut. Erikoisia läksyjä meille annettiin. Muistan kyllä tuon kyseisen kananmunatutkimuksen vielä aika elävästi : )



Enkö näytäkin aivan tältä??


En ole muuttunut yhtään! Jo 6-vuotiaana tupsu oli kuvioissa mukana ja punainen lempiväri!


Murr...


Hei Jessiina! Hei Essi!


Olin tehnyt omatekoisen koneen... Eikös ne riippuvuudet synny aina nuorena?


Jostain syystä noiden tuotosten joukkoon oli joutunut kasilla tehty runo otsikolla Sorsa, minä ja Jutkale.  Oli mielenkiintoisia äikäntunteja noihin aikoihin, täytyy sanoa.


Sokerina pohjalla: Jessiinan resepti. : )

Tykkään erityisesti tosta 3g rähinää!



P.S. Mun ääni on jo vähän palautunut, mutta nyt kuulostan lähinnä tupakkayskäiseltä, viskiä koko elämäni juoneelta, puolikuurolta mieheltä, joka ei tiedä miten äänenkorkeutta säädellään. Arvatkaa hei miten paljon mulla tulee olemaan asiaa nyt kun en ole päässyt puhumaan oikein ollenkaan kahteen päivään!? 





2 kommenttia:

Nea kirjoitti...

:DD aww ihania kuvia

Jessiina kirjoitti...

Kiitoksia! :)