tiistai 20. joulukuuta 2011

Elämme keskimäärin 2769230769. 21 sekuntia - jos vain laskin oikein

Juu tosiaan. Tänään pitäisi vielä suunnatta kouluun ruhtinaalliselle kolmelle tunnille- ruotsia, äikkää ja ilmua - kaikki mun lempiaineita. Niiden jälkeen olen periaatteessa vapaa! Keskiviikkona olisi koulussa joulujuhla illalla, mutta en ole sinne menossa, koska mulla on töitä. Torstaina on aamulla vain kirkko ja illalla töitä. Perjantaina on aamulla myös töitä ja illalla hillitön joulusiivous/viimeisten lahjojen paketointihärdellipaniikkipanostus. Ja sitten tulee joulu! Kuinka ihanaa!

Sunnuntaina olin Essin kanssa jumbossa ostamassa joululahjoja ja sain periaatteessa kaikki lahjat ostettua! Ehkä pitää joihinkin lahjoihin jotakin pientä vielä lisätä, mutta sen saan hoitumaan aika helposti. Meillä ei ole vielä ollenkaan joulukoristeita, koska on ollut niin kova kiire, ettei ole ehditty laittaa. Yleensä meillä on aivan hirveästi joulukoristeita jo joulukuun alkupäivistä... tuntuu vähän oudolta.

Eilen oli vähän koulua ja illalla teatterin pikkujoulut, jossa me ei periaatteessa tehty yhtään mitään. Olisi kiva pitkästä aikaa tehdä joku esitys. Toinen ilmun ryhmä esiintyy joulujuhlassa ja me ei taaskaan olla tehty mitään. : ( Keväällä varmaan jotakin, mutta tuntuu jotenkin vaikealta mennä lavalle kun ei ole pitkää aikaan esiintynyt. Olen oikeasti hävittänyt mun kaikki esiintymistaidolliset skillsit, jos niitä nyt joskus on ollut olemassakaan. No, ensi vuonna sitten!!

Tänään siivoilen ja illalla varmaan käväisen kirkolla. Ja paketoin lahjoja. Ja yritän epätoivoisesti myydä vielä sitä yhtä levyä, joka mulla on euroopanmatkaa varten myytävistä levyistä jäljellä. Jos jollakin on pulaa joulumusiikista, niin voitte ilmoittautua tänne!!



Valokuvataiteen mestarihuipentuma.

Viettäkää joviaali päivä! Ja ilta!

Ei kommentteja: