sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Vaatteita Janitalta



Janita oli taas jälleen kerran suorittanut vaatekaapin tyhjennyksen, mistä seurasi tietenkin se, että sain jo jouluaattoaamuna aikaistettuja joululahjoja vaatteiden muodossa. 


Gina Tricotin t-paita.


Muistan kuinka olisin halunnut tän paidan sillon kun Janita osti sen. No nyt sain sen. Toiveilla on tapana toteutua. Ennemmin tai myöhemmin.


Ihana kukkapaita.


Mustat farkkulegginsit tulee todella käyttöön, koska en omista mustia housuja, joita voisin käyttää.





Näyttääpä epämääräiseltä. Voitte itse tulkita mitä se esittää.


Legginsär. Outoa, että ennen tätä olen omistanut vaan mustia legginsejä.





Moni kakku päältä kaunis ja moni paita päällä kaunis. Ei näytä kovin nätiltä tässä kuvassa, mutta käytin tätä tosiaan jo tänään ja oli kyllä jhättekhuul.


Mulla oli laukkuongelma, koska mun rakas Marilyn-laukku on ihan hajoamispisteessä. Eipä ole enää. Tykkään tästä laukusta tosi paljon. Ja ruskea on kivaa vaihtelua, koska käytän aina melkein vaan mustia laukkuja. Ja muutenkin tosi vähän ruskeaa!


Parit farkut.


Tuubitoppen. Det är toppen.


Siitä vähän kukkahametta.


Takkibleiseri mikälie. Men det är bra.


Inhoan sanaa neule, mutta tää on ehkä hyvin lähellä sitä, minkä käsitän neuleeksi. Tää ei oo villapaita. Koska vaikka paita ei olisi villapaita ja se näyttää siltä, se ei ole neule. Neule. En tykkää siitä sanasta. Outoa. Tai sitten ei. Tykkään kuitenkin tästä vaatekappaleesta, oli se sitten neule tai ei.


Hameita. Muistan sen ajan kun farkkuminihameet oli.... no ylipäätään, että ne oli.



Iiihana! Tykkään tästä niii-in paljon.



Dankke till Janita for all of these! ♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hahhah :D saat ain niiiin paljon vaatteit janitalt! onneks sul on kaks huonetta (=kaks vaatekaappii) johon laitat noita :PP

♥llä Essisi

Jessiina kirjoitti...

Niin saan! Mutta se on vaan hyvä, että noi vaatteet kiertää! Ekologisuuden riemuvoitto! Ja voi kun olisikin asiat niin onnellisesti, että mulla olisi kaksi vaatekaappia... se toisen huoneen kaappi on ihan täynnä mun vanhoja (jotain 3wee) vaatteita ja leluja. Pitäis tehdä mun nykyisellekin kaapille siivous, koska sinne mahtuu vaan noin puolet mun vaatteista!