maanantai 26. joulukuuta 2011

Niin kovat paketit, että parta pärisee!

No huhhuh! Olin ETTÄ_MITÄ!? kun näin mun lahjojen määrän ja laadun! En mä ole ollut ollenkaan näin kiltti! Pukin parta tais tosiaan päristä!




Marc Jacobsin Oh Lola. Nimi on mielenkiintoinen. Jos se kirjoittaisiin yhteen, se olisi Ohlola, mikä on melkein kuin Hollola. Aloin miettimään, missä se mahtaa olla, ehkä jossakin Porissa.

Assosisaatiota.

Mutta miettikää - jos hajuveden nimi saa ajatukset lentämään Poriin asti, niin miettikää millaisiin sfääreihin se itse tuoksu lennättää? Mieletöntä.




Tossut. Jotka tiesin saavani lahjaksi. Mutta ne muistanut sitä. Joten yllätyin positiivisesti.


Hiustuotteita. Äiti sanoi, että mun on korkea aika kokeilla muotovaahtoa. Käytän lakkaakin ehkä kerran vuodessa. Ehkäpä näiden avustuksella pääsen eroon siitä, että mun hiustenlaitto on pesu + harjaus. Tai tupsu. 

Ja valokynäkin oli mukana. Sen tehtävänä on epäilemättä tuoda valoa pimeään talveen!  


Blogin pitäminen kannattaa! Janita oli nimittäin tätä kautta saanut tietoonsa, että haluaisin SMG:n levyn. Ja mä kun luulin, että se oli selvinnyt massiivisesta levytoivomuslistasta, jonka annoin Äidille. Mutta ei. Se oli selvinnyt täältä. Oijoijoi! Musiikkia!


Ne teistä, jotka lukivat mun joulupostauksen, huomasitte varmaankin, että Äidillä on lievä pakkomielle joulukoristeisiin (vaikka siinä postauksessa olikin 1 tsiljoonasosa meidän julpynteistä). Meillä on monena vuonna ollut tapana mennä jo marraskuussa ihailemaan Stockalle joulukoristeita. Tänä vuonna ehdin vain kävellä nopeasti siitä ohitse ja silmäillä muutaman sekunnin ajan tämän vuoden tarjontaa. Mutta nämä korvasivat perinteen väliinjäämisen. Söböjä!


Hassua. Ja. Kummallista. Ei. Voi. Muuta. Sanoa.

Paitsi, että voi!

Jutun ydinhän oli siinä, että

ligretto

tuo kuvassa oleva peli.

On paras kaikista.

Olen pelannut

sitä

useasti kirkolla.

Mutta

en

ole

maininnut siitä sanallakaan.

perheenjäsenilleni.

Enkä varsinkaan

Janitalle ja Jussille.

Mutta kuinka ihmeessÄ?????

voi olla mahdollista?,,

että jotta koska kun

saan sen

joululahjaksi!

Ihan vain sattumalta!

Tässä on kohtalolla näppinsä

pelissä.

Tervetuloa pelaamaan kanssani,

oi, te

ihmisolennot.


Oli hyvin hassumainen (ihanan sanan bongaus, kuulin sen tänään radiosta, innostun aina erikoislaatuisista sanoista!) tapahtumasarja, että ostin Mammalle lahjaksi saman kirjailijan kirjan kuin hän osti minulle! En nyt kuitenkaan ihan samaa kirjaa, mutta kuitenkin! Ihanaa, että voin leikkiä nyt syvällistä Paolo Coelhoa lukien! : )


Voiko enemmän mun värisiä villasukkia olla? Niin, voiko???


Hihhii, sain pehmolelun! Jes, en ole vielä liian iso!


Puuteri. Nyt voin leikkiä olevani vanhan ajan elokuvassa ja poistua vaivihkaa paikalta vedoten siihen, että lähden puuteroimaan nenääni!


Koru Mammalta ja Papalta. Siniset, housut, laukku ja koru! Pitäisikö tehdä täyskäänös punaisesta siniseen?


Luomivärejä Mammalta ja Papalta! Mahtavaa, olen hirvittävän huono ostamaan meikkejä (ostan aina vaan ripsarin kun se on loppu ja toisinaan huulipunan :)) joten luomivärit tulivat todella tarpeeseen!


Janitalta sain Remington keppikihartimen (keppikiharrin ei taida olla se korrektein ilmaus) ja jouluaattona Jussi demonstroikin kuinka helposti ja nopeasti tällä tulee tosi hienot ja kestävät kiharat. Janitalla on siis samanlainen. Ennen mun hiusten kihartaminen on vaatinut A) kolme tuntia minisuoristajan kanssa ja silloinkin lopputulos on ollut aika toivoton tai B) 22 pikkulettiä, joiden tekemiseen menee kaksi ja puoli tuntia tai C) Kreppiraudan, jonka takuu on mennyt vuonna 1987.


Mammalta ja Papalta Marilyn-korttipidike. Tai siis tuohon voi laittaa pankki- ja muita kortteja!




Sockor.

Laitan ne jalkaan,
et' kylmä ei ois, ylimalkaan!


Leffalippuja! Jees! Mulla on muuten viisi leffalippua, jotka menee tän vuoden sisällä vanhaksi! Tulee vähän kiire käyttää niitä! Mutta onneksi nyt on loma ja mulla ei ole muuta kuin aikaa! Ja leffateatteri on about yksi maailman parhaista paikoista!


Oma taivas - dvd Äidiltä ja Iskältä. Hui. Olen kuullut, että se on melkoisenkin karmiva!


Lahjakortti Elisa kirja- palveluun, josta saan ladattua ääni- tai e-kirjan! Oon aina halunnut kuunnella äänikirjan. Mutta en koskaan ole sitä tehnyt, voi minua!


Toppi. Voiko olla mitään tarpeellisempaa, kuin musta perustoppi???


Arvatkaa kuinka paljon nauroin kun löysin mun arvasta sanan kakkuu!!

No, paljon!


Janitalta sain Cliniquen paketin, jossa oli rasva, silmänympärysvoide ja huulikiilto. Ihanaa, koska talvi ja kylmyys tappaa mun ihon.


Mammalta ja Papalta sain Marilyn-kirjan, jossa oli vielä levyllinen Marilynin lauluja. Huomaa, kuinka meillä on Mamman kanssa yhteinen kiinnostus Marilynia kohtaan!



Ampalta sain pirteän hajuveden! Ihanan pirteä tuo paketti ja haluaisinkin olla juuri tuollainen kuin tuossa paketissa sanotaan: fruity, joyful and colourful. Ampalle kiitoksia! :)


Radio/matkakaiutin. Jepaa, nyt voin reivata missä vain ikinä haluan! Tai olen kyllä voinut tehdä sitä ennenkin, mutta nyt musiikin voimalla. OI, vad kuuul!




Mä en tajua miten en ikinä oikein löydä kivaa laukkua, mutta Äiti löytää mulle aina superihanan laukun! Mun kestolemppari Marilyn-laukkukin on saatu viime jouluna Äidiltä joululahjaksi! Ja tähän rakastuin heti. I-H-A-N-A! Käytän sinistä tosi vähän, mutta ehkä sininen on uusi punainen? : ) (joo, tiedän, että se on "oikeasti" musta, mutta koska olen syvästi kiintynyt punaiseen, käytin sitä nyt tässä merkityksessä, törkeästi alkuperäistä sanontaa muuntaen!)


Tuubihuivi Äidiltä ja Iskältä! Aivan ihanat värit ja muutenkin tosi pirtsakka. Tulee todellakin käyttöön!


Ja mun toivelistaltakin oli päätynyt pakettiin tuo uusi moneen kertaan mainittu musiikkikoje vanhojen stereoiden tilalle! Tosi tyylikäs ja mahtava, alan heti tämän jälkeen leikkimään tekniikan ihmelasta ja asentamaan tuota paikalleen. Sen saisi seinällekin laitettua, mutta siihen ei taida mun taitoni riittäää!

Arpapaketteja tuli oikein kaksin kappalein! Olin ihan varma, että sieltä tulisi se 1000€, mutta vitosethan sieltä molemmista pärähti! No, parempi kuin ei mitään!




Jandelta ja Jubalta koko perheelle Yatzy. Pelailtiin tätä eilen ja oli kyllä kiva peli. Pitää todellakin toteuttaa ne suunnitelmat niistä lautapelilaneista!


Kaikki meidän tytöt, eli minä, Janita, Äiti ja Mamma sai tällaiset samanlaiset Ginan aamutakit. Jättekiva!


Ai, mun housu.

Eikun mitä?

My collection of colourful pants is going to be huge if I'll continue like this! Koska siniset housut! Ne on ne ihan samat kun ne oranssit housut, joista kerroin. Paitsi, että ne eivät ole oranssit. Ne ovat siniset.


Kummitädiltäni, joka on jonkinsortin käsityömestari sain just mun väriset säärystimet! Aika rouheet! Kauhulla muistelen mun seiskalla tekemiäni säärystimiä... niissä oli ehkä kolme silmukkaa tehty oikein!


Purrfect lompakko mulle, koska A) olen kukkaistyttö B) mulla on pakkomielle pieniin pussukoihin! (mikä tää AB juttu muuten koko ajan on??)


Saaralta sain kynsilakkaa ja ihan erityissuloiset korvikset! Pitääkin käydä ottamassa reiät korviin kun ne on menny umpeen, että pääsen käyttämään noita!


Janitalta ja Jussilta saatiin molemmat Hangoverit. En ole nähnyt kumpaakaan, mutta noin sadalta ihmiseltä olen kuullut, että kyseessä on maailmankaikkeuden hauskimmat elokuvat. Katsastellaan näitä joku päivä! Miksi toi toinen on muuten k-15 ja toinen k-11? Ehkä meno on laimentunut! Tajusin muuten yks päivä, että saan kattoa ihan oikeasti k-15 leffoja. Tuli vanha olo!


Ja viimeisimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä toinen Marilynistä kertova teos, elämäkerta tällä kertaa! Aloin lukemaan jo tuota ja oli todella mielenkiintoinen. Mahtavaa, että on vihdoinkin aikaa sivistää itseään lukemalla! Ja, että on vielä niin mielenkiintoista luettavaa!


Ja voi jee! Saan vielä Jussilta Skitletin levyn ja dvd:n kun ne vaan saapuvat nettitilauspaikastaan! Kuinka upeaaaaaaa!!!!


Ja lisäksi sain rahaa ja mun Euroopanmatkasta ei hirveästi enää puutukaan! Kerään kyllä vielä sitä varten rahaa, enkä laita kaikkia noita lahjarahja siihen, joten pääsen vielä alennusmyynneillekin!

Ja lahjakortin Stockalle!


Kiitos tuhannesti kaikille lahjoista, oli kyllä sanalla sanoen joviaaleja! ♥


P.S. Mites pukin paketit päris teidän kohdillanne? : )

2 kommenttia:

Andrea Emilie kirjoitti...

tajuttoman ihana postaus! ihania lahjoja ja rakastuin tohon aamutakkiin :) kerro sitten tosiaan et oliks toi leffa hyvä. ja ihanaa ja iloista joulua jemsaaa!

http://reeaslife.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Voi Remsa, kiitoksia paljon! Juu kerron! Kiitos paljon ja samoin! Ja nähdään taas pian! : )