torstai 28. huhtikuuta 2011

Dear diary...

Yks maailman nicest thing, on lukea vanhoja päiväkirjamerkintöjä.

18.04.2010 - Toivottavasti se tuhkapilvi ei tee koko kesästä kylmää.

Huomaatte, kuinka mielipuolisen mielenkiintoinen olen. Kirjoitan päiväkirjaankin säästä. Mitä tämä on ??? Mutta eipä tullut kylmä kesästä, ei! Nyt vaan peukut pystyssä, että tuleva kesäkin on pitkä ja kuuma.

01.04.2010 - Aprillipäivä, eikä kukaan jekuttanut mua, paitsi Äiti, mutta se on jäinen.

Hahahah, voivoi. Surullista. Aprillipäivänä kuuluisi juksuttaa.


02.05.2010 Miksi automatkat loppuvat liian nopeasti?

Päivänpolttava kysymys. Mietin tätä vieläkin. Automatkat on ihania. Tai matkat ylipäätään. Rakastan matkantekoa.

Maaliskuussa 2010 - Siellä oli niitä ihania smurffisuklaatikkuja, jotka poksuu suussa.

Ruokaan liittyvät muistot ovat tärkeitä : ) Ja ne smurffitikut on oikeesti hyviä. Söin niitä aina pienenä, ostettiin niitä Kontulan Saiturinpörssistä. Rakastin sitä kauppaa kun olin lilla flicka. Kunnon sekatavarakauppa.

02.03.2010 - 9.435, ai että mä vihaan sitä lukua

Kyseessä on siis silloisen todistukseni keskiarvo. En ilmeisesti ollut ihan tyytyväinen

26.03.2010 . Onkohan se suomenruotsalainen?

Kuka?

Maaliskuussa 2010 - Ihana vihreä huppari.

Ööh? Missä maailmankaikkeudessa vihreä huppari on ihana? Mun maku on lievästi muuttunut noista ajoista.

16.04.2010 - Huomenna mä voisin olla tosi ahkera.

Hyvä asenne. Se on pysynyt. Älä tee tänään sitä minkä voit jättää huomennakin tekemättä.

Tekemisestä puheenollen mun pitäis mennä tekemään läksyjä ja miettimään vähän huomista. Minkäköhän ihmeen takia en voinut syntyä 50 - tai 60- luvulle? Mitä teen huomisen suhteen? Ääh, en osaa päättää.

Ei kommentteja: