perjantai 15. huhtikuuta 2011

Hyvän mielen päivä

Tänään oli kirjaimellisesti hyvän mielen päivä. Elämä hymyili : ). Kevät on varmasti syy siihen miksi ihmiset ovat niin ylimukavia nykyään. Kaikki olivat jotenkin niin yllätävän ystävällisiä minua kohtaan, että vallan häkellyin.

Sain heti aamutuimaan aika mahtavia uutisia, joista en tosin voi kertoa oikein mitään, koska juttu on vähän niinkuin salaisuus vielä vähän aikaa, mutta ehkä kerron myöhemmin...

Meijän fyssan kokeet oli muuten jo korjattu, nopeaa sanon minä. Sain luokan parhaan, jiihaa, 9½ tosin vain, kymppi olis ollut kiva... No, kyllä tuokin kelpaa. Ihan mukiinmenevää.

Mielihyväntäyteistä päivää vietin tällaisessa asustuksessa.



Mun kukallinen uusi hameeni pääsi päälle ihkaensimmäistä kertaa! On se ihana. Vaikka tuo hameen kuviointi ei olekaan mitään hippikukkaa, on se ihan mun näköiseni. Kukkaistyttöseksi tunnen itseni tuo hame päälläni. Kuulostipa runollisesta tuo edellinen lause.

Hame: Only
(Legginsit ja villatakki GinaTricot, Toppi Vila)



Uusi takkini sai paljon kehuja. Se onkin jättekiva. Paitsi että toi vyösysteemi on vähän omituinen, se pitää hirttää tuhanteen solmuun että se pysyy kiinni. Näytän tässä kuvassa noin 130 kiloiselta, mutta suureksi yllätykseksi olen jopa laihtunut. Ei tosin siltä näytä.

Takki: Spirit Store


Illan vietin siivoten, koska odotan huomiseksi seuraa ja tämä kyseinen seura ei olisi mahtunut sisään huoneeseeni jos en olisi sitä hieman siistinyt. Siskokin käväisi meillä ja kun esittelin hänelle rippijuhlamekkoani (mulla on nyt kaksi vaihtoehtoa, joista en ole vielä päättänyt) hän sanoi, että oli käynyt ostamassa juuri samanlaisen. Tää on niin tätä. Ketjuvaatekaupat argh. Vaikka ostankin kaikki vaatteni melkein niistä ja tiedän että joka viidennellä on samanlainen niin silti se aina alkaa ärsyttää kun jollain tutulla sitten onkin se se sama vaate. Kielsin siskoani laittamasta sitä rippijuhliini, koska se nyt ainakin pilaisi koko konffispäivän, jos jollakulla olisi sama mekko kuin mulla omissa rippijuhlissani.

Öitä ja sellaisia. 

Ei kommentteja: