torstai 28. huhtikuuta 2011

Heyy, macarena





Toi biisi on soinut mulla koko päivän päässä. Hahah, ihana se tanssi. En tiennyt, että tollaset vanhat miehet laulaa sitä. No, kaikki ei ole aina sitä milät näyttää.

Päivän asu:







Oon pitänyt tota paitaa tasan kerran :). Rakastuin noihin kenkiin ihan totaalisesti kun ostin ne. Onhan ne aika kivat. Söpöt. Kuvassa ei oikein hyvin näy, mutta niissä on sellanen harmaa karvareunus tai sellanen. Söppänät.





Paita: Från Äiti :)
Kengät: SpiritStore
Takki (ei se oo takki, mut joku): GinaTricot


Me saatiin äikän kokeet takasin. Ne meni aika not so bra. Sain 9+. Mut se koe oli kyl  aika vaikee, et sillai ihan okei.




Kauniit munkit. Ne näyttävät tolta, koska ne tehtiin jostain ihme pikataikinasta. Se oli löysää ja niistä tuli hyvin epämääräisen muotoisia.

Köksän tunnilla tehtiin munkkeja ja koulu ei syttynyt tuleen : ) Oon nähnyt about kymmenen kertaa sellasta unta, että sytytän koulun tuleen. Ja unista puheenollen näin tosi outoo unta, että mut palkattiin tutkimaan jäämeren kalakantaa. Vaikka se olikin jäämeri niin se näytti ihan paratiisirannalta. Ihmettelin vähän, että mikä ihmeen jäämeri tää on olevinaan.  Mun piti istuu keskellä merta ja pelata jotain peliä, joka houkutteli kaloja mun luokse. Sit ihan minikokoinen hai puras mua ja päätin lähteä pois. Kävelin rannalle ( vettä oli jostain syystä vaan nilkkoihin) ja kaikki muuttu harmaaks. Jouduin kävelemäään monta kilometriä sellasta pistävää koralliriuttaa pitkin rangaistukseksi siitä että olin jättänyt ne kalankantatutkimustyöt kesken. Äiti tuli hakemaan mut pois sieltä autolla, mutta olisin halunnut mennä takaisin, koska se peli jota pelasin oli tosi koukuttava. Yhtäkkiä olin kirkolla :).

Oon muutenkin nähnyt viimeaikoina unia merestä. Mitähän se meinaa. Let's katsotaan unikirjasta.


MERI viitta sieluun ja alitajunnan salaisuuksiin. Merestä uneksiminen kuvastaa tunne-elämän valtavia voimavaroja. ~ Pieni Unikirja

Uuh, jees! Mulla on valtavia voimavaroja. Jepaa!


Tänään ei oo tiedossa sen kummempia ohjelmia, kun vähän ehkä rästihommien tekemistä ja suunnittelua. Tai voisin kyllä innostua lähtemään Itikseenkin jos Äiti vaikka veis mut sinne : )











Ei kommentteja: