keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

I failed my last day as Pikku Myy!

Gosh, mun piti jatkaa hyvin alkanutta viikkoa tehokkaasti, mutta toisin kävi. Ajattelin, että tänään siivoaisin koko illan, mutta se jotenkin jäi. Äärimmäisen koukuttava Tetris Battle kävi huomattavasti houkuttelevammaksi vaihtoehdoksi kuin imurin ulkoiluttaminen. Jämähdin myös telkkarin eteen tuijottamaan Stagea, jossa näkyikin jokunen tuttukin kasvo.

Stagen jälkimainingeissa aloin vähän pohtimaan jo lukiovalintojakin, vaikka niitä ei tarvitse vielä vuoteen tehdäkään.  Ajattelin hakea yhteishaussa seuraaviin lukioihin:

1. Kallio
2. Tikkurila
3. Ressu
4. Lumo
5. Ei harmainta aavistusta

Kallioon olis mahtavaa päästä. Ilmaisutaidonlukio = unelma. Toisaalta sisäänpääsy on äärimmäisen vaikeaa, mutta yritetään nyt haalia mahdollisimman paljon vapaa-ajan aktiviteetteja, että niistä sais niitä harrastuneisuuspisteitä. Tosin kai vain pitkäaikaiset harrastukset vaikuttavat, mutta ei auta itku markkinoilla.

Tikkurila olis perushyvä. Matka ei olis huimaava ja sinne pääsisin ainakin heittämällä sisään. Helppo valinta.

Ressu olis muuten unelma, mutta olen kuullut, että se on kunnon hikkekoulu ja siellä on mieletön kilpailu. Ei kiitos. En jaksa sitä kun joku koko ajan vahtii paljon muut sai kokeesta ja haluaa olla paras. Olen ihan varma, että kuolisin ressuun. No en, mä olen selviytyjäluonne.

Ilmulukio vol. 2. Nettisivuilla luki, että niillä on väittelyjoukkue, sellaiseen olen aina halunnut kuulua. Lumoon pääseminen lohduttais, jos en Kallioon pääsisi.

Viides vaihtoehto on vielä ihan auki. En tiedä, onko mahdollista, että voi hakea yhteen lukioon kahdelle linjalle. Jos tällainen mahdollisuus on olemassa, niin sitten haen viitosvaihtoehtona Tiksin IB-linjalle.

Nämä voivat muuttua ja tulevatkin varmasti muuttua vielä moneen kertaan, mutta alustava suunnitelma on nyt valmis. Nyt mulla on joku suunta, minne tähdätä. Kiva fiilis, nokka kohti haasteita!

Tänään oli tarkoitus heittää hyvästit talvelle ja pukeutua viimeisen kerran talvivaatteisiin, mutta toisin taitaa käydä; ulkona on ihmeellisen kylmä ja taisin saada jonkunlaisen kevätvilustumisen. Yritin ottaa kuvia mun viime talven lempparilookista, Pikku Myy - lookista, mutta se ei nyt oikein onnistunut. Pitäisi kehittää tohon kuvaamiseen joku parempi systeemi.

Sain kuvia vaan mun "sisäasusta". Kaikki kuvat, joissa olin ulkovaatteissa tärähti oudosti ja mulle tuli mieletön kiire kouluun, joten asia oli siltä osin loppuunkäsitelty. Eikä siinä yhdessä kuvassa, jossa näkyy takki, näy ollenkaan mun hienoja Pikku Myy - kenkiä. Ne ovat aivan ihanat! Pitää laittaa niistä joskus kuva aivan erikseen.


Kuva oikein tihkuu laatua. Äh, oisin halunnut esitellä mun myylookin

Takki: H&M
Legginsit: GinaTricot
Huivi: Pieces


Hame: Only
Toppi: Only
Legginsit: GinaTricot
Villatakki: GinaTricot




Muuten hyviä uutisia. Matikan koe ei mennytkään niin huonosti. Alustava arvosana 9-, onhan siinä parantamista, mutta ei ihan ala-arvoinen tullut. Fysiikan koe oli helppo. Mokasin helpoimmat tehtävät, mutta hyvä fiilis kuitenkin jäi, saa nähdä miten meni.

Eipä mulla enää muuta. Taidan mennä nukkumaan tätä mieletöntä yskää ja nuhaa pois (aikasemmin mainitsema kevätvilustuminen).

Tilulei!



Ei kommentteja: