keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Tittidittidii

Olen otsikoiden keksimisen epävirallinen maailmanmestari. Tämä tulee nyt vähän väärässä järjestyksessä, mutta eilinen oli so happy day, että on ihan pakko laittaa pari kuvaa.


Päivän asu:


Rakasta mustaa, valkoista ja punasta. Oon jotenkin tosi ilonen tästä asusta, koska se synty sellasista vaatteista joita en ikinä käytä. Tai suurimmaks osaks ainakin. Kengät on ollut jalassa kerran, hametta käyttänyt kerran, toppia viimeks varmaan kaksi vuotta sitten... Tästä kuvasta ei näy, mutta mulla oli tossa normilegginsien päällä vielä sellaset pitsiset. Ja paita oli koko päivän väärin päin päällä : ) Tällä kertaa tosin ihan tarkoituksella, koska toi paita on edestä vähän plaah.

Hame: GinaTricot
Toppi: OneWay
Pitsilegginsit: Pieces
Kengät: Aleksi 13




Kuten kuvasta näkyy, mulla oli myös punasta huulipunaa. Tykkään siitä tosi paljon, mutta koskan olen ehkä maailman huolimattomin ihminen, se ei mulle mitenkään paras vaihtoehto, koska sitä pitäis aina lisäillä välillä ja sillai... No mitäs pienistä.


Käytiin Itiksessä med Essi ja Aino. Yritin säästää kesää varten, joten päädyin vaan ihailemaan kaikkia ihanuuksia. Ostin vaan peitevoiteen ja kolmen euron pannan. Hyvä minä! Pannasta ei oo nyt kuvaa, laitan myöhemmin, siitä kuvasta ei varmaan tulis mitenkään kovin viisas, jos se ei oo päässä. Niin ja ostin myös Kesä-Kevään ekan jätskitötterön!

Mikä on tama HerkkuHerkku?





Minttusuklaaherkku : )





Yritän aina ottaa uutuusjätskimaun, mutta joskus se on äärimmäisen hankalaa, koska siellä on tarjolla tasan vanilja, rommirusina ja sitten joku hyvä. Niin silloin otan sen hyvän. Mut nyt otin minttusuklaa, en ollut ennen syönyt sitä, maistui mainiolta.






Eikö olekin aivan mielettömän söpö auto? Aino bongasi sen ja mun kommentti : "Joo, niin on  tosi ihana, näyttää vähän pandalta!" Puhuin toisesta autosta. Mun huomiokyky ei oo aina ihan bra. Onks toi kupla? Oon mielettömän huono autotietoudessa. Haluaisin isona keltasen kuplan. Äitillä oli joskus sellanen, mutta eipä ole enää. So sad, olis ollut kunnon nostalginen hippiauto.




Nä, jag skojar : ) Ehkä tässä vähän täsmennystä siihen aikaan kun olin nettipimennossa. Bra!




Ei kommentteja: