keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Jutellaan, mitä kuuluu?

Oon koko ajan vaan niin iloinen ja niin onnellinen.

Ja mä vaan hymyilen koko ajan ja nauran kaikelle. Ja tää on parasta. Supermaksimiasioita. Ihan hullua. Niin monta pientäsuurta asiaa ja niin pienen ajan sisällä, että mun on edes vaikea käsittää. Mun ollut vaikea käsittää viime kesästä lähtien tätä, että miten yhtäkkiä kaikki on vaan niin hyvin. Ja olin jo silloin niin happyhappy, etten uskonut tällasta olevankaan.

Se mikä tän aiheuttaa voi olla tää kevät. Musta kuitenkin tuntuu että se on joku ihan muu.






Mun leukaan sattuu kun hymyilen niin paljon.

2 kommenttia:

smiletattoo kirjoitti...

Täten taggasin sinut jännään pitkään enkun kieliseen haasteeseen jonka löydät viimeisimmästä postauksesta, ollos hyvä (::

Jessiina kirjoitti...

Kiitän taggauksesta ja postauksen toteutinkin, mutta se oli epäjees, koska blogger joten no can do!