sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Yksi, kaksi, sulle tuli faksi

Kotiuduin muutama tunti sitten leiriltä... oli kiva ja aikalailla niin kovin erilainen leiri, koska oon aika erilaisissa tunnelmissa kuin yleensä. Holmassa oltiin, samassa paikassa kun olin itse riparilla (nukuin itseasissa ihan samassa sängyssä kuin riparilla) ja iskoleirillä. Samaan paikkaan olisi myös tarkoitus mennä isostelemaan kesällä. Oli ihan nuortenleiri, että ei mitään koulutuksia tai sellaisia ollut, hengailua ja yhteistä ohjelmaa.

Askareltiin lampaita, maattiin laiturilla aurinkoa palvoen, kateltiin pilviä, toivottiin, että joku faksais meille, syötiin PALJON, tajuttiin, että "oho, väärä käsi", leikittiin, laulettiin, nukuttiin ihmeellisen hyvin, naurettiin ja ainakin itse olin semisti hurmioitunut.



Tätä katsoessani mietin miten erilaista mun elämä olisi ilman kirkkoilua. Todella erilaista.


Nähtii iso silmätön pupu, joka hautautui.

Pilvessä. Perjantaina kannabispäivä kai? jatkuu vieläkin.

Iloitsivat laiturilla.

Lisää kuvateksti

Jää jää vielä hetkeksi. Vesi ei niin kylmää kuin olisi voinut luulla.

TaideVivian, tykkään tästä kuvasta liikaa!


Näytän vääristyneeltä.

Joulun tähti keskellä kevättä.


Mulla oli ranskanletit ja levinneet meikit.

Ne iloitsi auringosta.

JärkkäriMona.

Koda. Haisin savulta. Ei haittaa. Nyt ei haittaa mikään <3
Kiitos ihanat leireilystä :D

Ei kommentteja: