tiistai 3. huhtikuuta 2012

Koulukiusattu traumahomo



Moi. Mä oon vieläkin kipee ja sekasin. Tää mun sekalaisuus ilmeisesti leviää ja tarttuuu, koska en tän mun sniikkailun jälkeen tajua enää mitään tästä bloggerista. Kaikki on joko liian uuttaa ja hienoa tai vanhaa ja epäkäytännöllistä. Onko täällä joku muutos vai onko se vaan minä?? Plus kaiken lisäksi ja kauheudeksi huomasin, että noita tekstejä oli poistunu jonkun verran, mikä oli erittäin outoa ja harmillisista. What is this?

Nyt kun tossa on toi kuva niin mä kirjoitan uudella Jessiinalla. Eli moivaan.

P.S. Olen kuullut erikoisia tulkintoja. Ne ei ole totta, mutta mikä olisi?

P.P.S. Jos haluatte jotakin muuta kun ainaista höpinää, voitte ehdottaa mistä mä postaan. Mulla on ideoita, mutta ne on enimmäkseen höpinäideoita. Jos haluatte jotakin oikeaa, saatte ehdottaa. Ketään en pakota. Mahdollisuuden annan vain.

3 kommenttia:

Essi T kirjoitti...

Jespaaaaaaaaaa mul on niiiin ikävä sua! :((( Toivottavasti nyt paranet pian ja voitais jubaillaa! :) Tuutko muute huomen kouluun? :))

Anonyymi kirjoitti...

Sun blogin nimi vois kans olla "Jovialisti"
Tai "Joviaalisti Jovialisti" :)

Jessiina kirjoitti...

Hei muuten hieno idea! Mahtava! Ihan todella. Päheä. En voi varmaan vaan käyttää sitä, koska se on sun mestariaate.