tiistai 26. heinäkuuta 2011

Amelie

Ihmeitä tapahtuu! Mä oon toukokuusta lähtien etsinyt aktiivisesti Amelieta, siitä yksinkertaisesta syystä, että olen halunnut nähdä sen. Olen kaivanut kaikki mahdolliset kaupat, jossa myydään leffoja ja muutamassa vuokraamossakin käynyt. Nyt vihdoin, pitkän ja piinallisen etsinnän jälkeen löysin sen! Olin tällä kertaa Kodin Ykkösessä ja varmaan 20 minuuttia jo etsinyt ja olin jo lähdössä pois. Päätin katsoa yhden hyllyn vielä uudestaa na ja sieltähän se sitten löytyi! Aijai, mikä tunne! Olihan se illalla pakko heti katsoa ja oli kyllä ihan maineensa veroinen! Ihana ja varmasti kaunein elokuva, jonka olen ikinä nähnyt. Jäi kyllä hyvä mieli! Katsokaa ihmiset ja valaistukaa! Nyt vaan tuli hillitön tarve opiskella Ranskaa!

Bonjour, ou, merci, amour! Le petit prince!

Siinä kaikki mitä osaan Ranskaksi, tästä on suunta vain ylöspäin!



Ei kommentteja: