lauantai 2. heinäkuuta 2011

Another week of summer

Oon postaillu vähän laiskasti nyt tän viikon aikana, joten vois varmaan olla hyvä idea tehdä sellanen koko viikon tapahtumista kertova yhteispostaus!


Maanantai

Maanantaina olin tosiaan töissä. Yhden päivän uuvuttava työputki siis takana : ) Oli kyllä kiva nähdä taas porukoita sieltä, kun viime kesänäkin olin töissä.


Tää on oikeesti niin ihana ja raikas kuva, että tulee aina tosi hyvälle tuulelle kun menee töihin!


Tiistai

Tiistaina tapahtui ihmeitä! Olin Janitan kanssa ja me käytiin salilla! Siis voitteko uskoa? Minä kävin kuntosalilla! Ihmeiden aika ei ole ohitse!


Aika jännä kuva, mulla ei oo ollenkaan ripsaria.


Jottei elämä sentään muuttuisi ihan liian sporttiseksi, niin kyllähän sitä pitää kakkua syödä! Kyseessä oli banaanikakku, joka on maailman paras kuivakakku.




Ajattelin, että ette uskois mun kuntosalitarinaa, joten päätin ottaa todisteeksi kuvia!


Sisko ja sen sisko.




Ja niinkun se isosisko :)


Janitan hieno huonekasviasetelma. Huomatkaa muuten, että lainasin Janitalle ton (500) days of summerin. Nyt sekin tulee ihastumaan siihen! Sain muuten Janitalta tosi paljon kaikkia meikkejä ja hiustavaroita ja sellasia, kun sillä on nyt menossa joku suursiivous, joka ulottuu kaappeihin asti! Ja sehän on mulle tosi positiivinen juttu! Teen niistä meikeistä ihan erikseen postauksen tässä lähiaikoina.


Jädee!




Keskiviikko

En tehnyt kovin ihmeellisiä juttuja. Luin sen Alkemistin vihdoin loppuun ja se oli kyllä aika pysäyttävä lukukokemus. Oikeesti, niin upea kirja! Tiedän, että tulen lukemaan sen varmaan kymmenen kertaa ainakin uudestaan. Outoa muuten, pesin tänään tosi paljon pyykkiä ja tajusin, että se on ihan mielettömän kivaa! Mulla on näitä vähän erikoisia juttuja joista tykkään, kuten just toi pyykinpesu. Toinen on tiskaus. Tiskaaminen on mahtavaa!

Mulla ei ole loppuviikosta oikein kuvia. Aina ei oikein jaksa kuvailla. Tai viitsi.

Torstai

Torstaista olenkin jo infonnut teitä täällä. Ei oikein mitään ihmeitä tapahtunut! Paitsi, se, että lähdin lenkille! Olkaa hei ylpeitä musta!


Perjantai

Perjataina tuijotin oikeastaan jonnekin viiteen asti vaan frendejä ja hengailin kotona. Illalla lähdin kirkolle jengi-iltaan ja oli tosi ihanaa nähdä muutamia riparilaisia ja isosia, jotka sinne oli tullu. Se porukka on vaan jotenki niin mukavaa. Jutskailtiin ja pelailtiin korttia. Menen kyllä uudestaankin : ) Yön mä muuten nukuin parvekkeella! Rakastan parvekkeella nukkumista ja musta tuntuu, että koko kesä on vaan tekosyy sille, että voi nukkua parvekkeella. Enkä ois ees voinut nukkua sisällä kun oli niin kuuma.


Lauantai

Kello on vasta vähän yli 11 ja olen jo saanut tänään paljon aikaan! Heräsin kuuden aikaan ja lähdettiin Lindan ja Sannan kanssa käymään Valterissa (Valtterilla, kumpi se on?) Ensimmäinen kerta kun käyn kirpputorilla! Jeaah! Se oli kyllä vähän pettymys ja Linda ja Sannakin sanoivat tottuneina kirppiskävijöinä, että oli tosi vähän myyjiä ja huono valikoima. Ostin kuitenkin ihanan laukun hintaan yksi euro. En tajunnut ottaa siitä kuvaa, mutta jos vielä illalla postailen jotakin niin siinä sitten näette sen!

Ajattelin soitella kohta Ainolle, koska me vähän niinkun sovittiin, että nähtäis tänään, mutta en vielä oo uskaltanut, koska en haluu herättää sitä!  Palaillaan jälleen ja älkää saako auringonpistoksia tai kuolko nestehukkaan! 



Ei kommentteja: