maanantai 4. heinäkuuta 2011

Isosiskot ovat käteviä

Otsikko selittyy sillä, että kyseisiltä olennoilta saa helposti vaatteita ja meikkejä. Vaatteista olenkin jo kertonut täällä ja nyt taitaa olla vihdoinkin sen lupaamani meikki/hiusjuttu/kosmetiikkapostauksen aikaa. Are you ready to rumble??



Aurinko/hohdepuuterihelmiä. Muistan kun ihailin näitä sillon kun Janita osti tän. Jotenki niin kovin erikoisia. Ja varsin mukavia myös silloin kun astut tuollaisen päälle valkoisella matolla. Muistaakseni Janitalle kävi joskus niin. Onneksi olen itse huolellisuus...


Näytteitä! Niitä tuli ainakin 30 kappaletta. Tuolla vasemmalla näkyvä Aussie 3 minute miracle on maailman ihmeellisin hiustuote! Kun sitä laittaa hiuksiinsa, niin ei niitä enää edes hiuksiksi tunnista. Ihan kun silkkiä. Ja tuoksukin on tosi eksoottinen. Mulla on tota siis ihan epänäytteenä (=oikeassa purkissa) ja gosh, se on sellanen tuote, johon voi aina luottaa. Enkä siis käytä sitä kun kerran kahessa viikossa varmaan. Tosi tehokasta!


Vähän lisää näytteitä! Oikeassa alakulmassa olevaa Lumenen Bright Skin Radiance Nectaria  Janita antoi mun joskus kokeilla kun olin niillä yötä, eikä mulla ollut oikein mitään rasvoja mukana. Tosi kevyt ja virkistävä. Suosittelen!


Heei! Mullahan on itselläkin toi YSL:n Matte Touch Foundation. Olen saanut sen joskus Äidiltä ja sävy on aika tumma, mutta kun vähän laittaa sekaan kosteusvoidetta, niin hyvä tulee!

Hei! Kuningasidea! Voisin kokeilla aina näitä näytteitä ja kertoa mielipiteeni. Itseäni omat mielipiteeni aina kiinnostavat ja nyt joudutte osallisiksi niistä! Hahhaa!


Kokeilukasa!


Tekoripsiää ja kynsitarrojaa! Jospa nyt vihdoin oppisin laittamaan tekoripset! Taas yksi juttu lisää listaan "Mitä Jessiina ei osaa". Kynsitarrat on jepoja. Tykkään just kaikesta tilpehööristä. Tarpeetonta, mutta oi ihana turhuus!


Freeman ei muuten käytä ollenkaan eläinkokeita! Thumbs up for them! Kuvassa kasvoilta revittävä (niin hirvittävältä kuin se kuulostaakin) naamio ja vartalovoide. Jälkimmäinen on päässyt jo testaukseen. Mun jalat tuoksui ihan kookoselta ton jälkeen!


Mä en ole oikein koskaan tykännyt noista Nivea Youngeista. Mulla on finnejä tosi harvoin ja kun joskus pari vuotta sitten kokeilin tuota niin heti puhkesi muutama. Ajattelin, että se oli vaan yhteensattuma, mutta nyt kun annoin sille toisen mahdollisuuden, niin heti tuli kaksi finniä. Tykätköön ken tykkää, mutta itse en lukeudu faneihin.

Tykkään tosta Escadan Ocean Loungen tuoksusta. Olin ihan tosisuperjätteyllättynyt kun Janita antoi ton mulle!


Voisin opetella käyttämään muotvaahtoa. En ole sitä tainnut koskaan käyttää. Olen muutenkin tosi laiska hiustenlaittaja, kuten varmaan mut tuntevat on huomanneet. Yleensä se on niinkun pesu, harjaus, vähän asettelua, kiiltosuihke ja menoksi. Ja nuttura on aika pelastava tekijä useinkin. Jos oikein panostan niin saatan muutaman vedon suoristusraudalla suorittaa. Mutta aika harvoin.

Muistan kun mulla oli pari vuotta sitten toi Sunsilkin ruskeiden hiusten sarja lopetettiin kokonaan. Olin ihan paniikissa. Löysin paremmat tilalle. Kaikki (tai ainakin melkein) on korvattavissa!


Todellinen luottotuote, päivttäisessä käytössä! Paitsi tänään, koska mulla ei ollut ripsaria. Mutta se on hyvin hyvin poikkeavaa.


Janita oli ostanu tällaisen karvanpoistosysteemin viime syksynä muotimessuilta. Itse ei sitä kokenut kovinkaan toimivaksi, joten nyt taitaa olla mun vuoro testailla.


Tuossa paketissa on siis kaksi jutskelia, joihin voi vaihtaa ton pinnan. Sitten vaan hierotaan ja karvojen pitäisi olla historiaa. Suurempi on vartalolle ja pienempi kasvoille luulisin. Mites ois, olisiko aika poistaa kulmakarvat kokonaan? : D


Ja sitten ihan oikeita meikkejä! Mulla oli jo valmiiksi aivan mielettömän paljon huulirasvoja - punia- ja kiiltoja ja lisää vaan tulee! Anytimen meikit on jo aikaa sitten poistuneet myynnistä, mutta ise ainakin olen tykännyt noista huulikiilloista. Ja huultenrajauskynäkin tuli tarpeseen, koska itse omistan vain punaisen.

Yläreunassa oleva Yves Rocherin huulivoide oli myös mieluista yllätys. Vadelmavoiteen mansikanmakuinen sisko löytyy mun meikkipussista ja on jokapäiväisessä käytössä. Huulien lisäksi käytän tota voidemaisena poskipunana. Ehkä hieman omituista, mutta kummallisen toimivaa!

Olen rakastunut! Toi oikean yläreunan pinkki huulikiilto on oikea aarre. Merkki taitaa olla joku Sokos Emotionin oma keksintö, mutta ihan mielettömän ihana. Väri itsessään on jo mahtava ja todella kesäinen. Ja lisäksi siinä on vielä sivellin levittämistä varten, eikä vain sellainen puikko, kuten huulikiilloissa yleensä on. Suositukset lähtevät kyllä täältäpäin : )

Alareunan Lancomen Juicy Tubes huulikiilto on niin huumaavan tuoksuinen, että taidan vain hehkuttaa sitä. Ihan mieletön karamellin tuoksu! Ihana! Makea! Melkein kuin söisi karkkia!





Maybellinen voidemainen poskipuna oli tosi jees. Nyt mun ei enää tarvitse käyttää sitä huulivoidetta poskipunana (tosin se kyllä toimi) Cliniquen khakinvihreä kajaali (alempi) on myös upea. Paljon pehmeämpi lopputulos kuin mustaa käyttäessä. Tykkään!


En kuvannut kaikkea mitä sain tai saati sitten esitellyt jokaista huulikiiltoa ja näytettä erikseen, koska siihen olisi mennyt varmaan kolme vuotta. On se vaan kätevää kun meikit ja vaatteetkin tulee automaattisesti ja itse voi keskittyä ihan vain lomailuun!



Kiitos Janita! Pidät ihoni nuorena ja hiukseni virkeinä!

Ei kommentteja: