tiistai 28. kesäkuuta 2011

Kläder från Janita

Nyt sain vihdoinkin aikaiseksi tehdä postauksen niistä vaatteista, jotka sain Janitalta. En kuvannut lähellekään kaikkia, mutta kaikki kivoimmat kuitenkin.





Tämä villatakki on ihan mielettömän ihana. Mulla tuli tosi sivistynyt olo kun laitoin tän päälle, tuntui ihan kuin olisi ollut joku opiskelelija englannin sisäoppilaitoksessa kun koulupäivä on jo loppunut, matkalla kirjastoon tekemään läksyjä. Mulle tulee aina näitä mielikuvia :)


Mulla on vaan yksi leveä patellavyö, joten oli tosi kiva saada toinen. Edellinen on ollut kovassa käytössä ja niin tulee varmasti tämäkin olemaan. Lisäksi olen jo jonkin aikaa pohtinut niittivyön ostoa ja tuossahan on niittejä.


Muistan kun joskus pari vuotta sitten kaikilla oli tällaiset farkkuminarit. Mullakin oli näitä aika monta.


Mulla on tällainen mustakukallisena ja liilana. Tykkään molemmista, joten oli kiva nyt saada tämäkin. Se musta on ollut ihan ylisuuressa käytössä, viimeksi eilen : )


En ole koskaan aikaisemmin omistanut valkoisia farkkuja. Tosi jees. Ja ihme, että noi sopi mulle niin hyvin, koska yleensä farkut on aika ongelmallisia.


Samat farkut kokonaisuudessaan.


Tämä toppi oli myös tosi kiva. On niin pitkä, että menee vaikka mekosta legginsien kanssa. Olenkin jo pohtinyt jotakin tänsuuntaista.


Musta on tullut suuri valkoisen ystävä. Rakastuin tähän paitaan. Ihana. Ennen ei valkoinen oikein iskenyt, mutta nykyään mulla on unelma jopa kokonaan valkoisesta huoneesta.


Tämä ei istunut kovin hyvin, mutta asia lienee korjattavissa vyöllä.


Ihana! Tykkään tästä ihan täysillä. Toi pitsikuvio on niin aah.


Kiva on tämäkin toppi.



Maailman suloisimmat olo/yöpuvunhousut. Keijukaisen kuvia, tuli ihan mieleen Pessi ja Illusia.


Vähän huono kuva, mutta kuvassa on siis hame. Olen tosi iloinen tästä, koska tykkään toppi, vyö ja korkeavyötäröinen hame + legginsit yhdistelmistä.


Nämä legginsit olivat todella isot, mutta keksin käyttää niitä haaremihousuina!


Rusetti! Tämä pääsikin jo käyttöön. Mulla on oikeasti joku rusettiriippuvuus, mun entisen bloginkin nimi oli Rusettimafia : )


Vyö again. Musta tuntuu, että Äiti on joskus antanut tän Janitalle ja nyt se sitten palautui mulle.


Olin megahappy, koska mulla on tämä jo ruskeana ja tykkään siitä ihan hyperisti. Se oli mulla päällä viimeksi kolme päivää sitten. Tämäkin taitaa tulla siis käyttöön.


Ihanan safarihenkinen. Tämäkin tarvitsee seurakseen vyön, mutta niitähän mulla on nyt runsain mitoin.


Tällaisenkin topin sain. Pahoittelen näiden kuvien laatua. Toi punainen seinä ei ole imartelevin vaihtoehto kaikkien vaatteiden kanssa varsinkaan kun kamera tekee jo itsessään aika punaiseksi.


Mulla on pula pitkähihaisista. Tarpeeseen tuli!


Muistan senkin kun kaikilla oli samoihin aikoihin niiden farkkuminihameiden kanssa tällaisen bolerot, toppi, lyhyet legginsit ja ballerinat.


Hani. Ihana yöpaita.



Mitäs tykkäsitte? Mikä oli teijän lemppari näistä?


Ja ennen kaikkea:


KIITOS JANITA NÄISTÄ JA KAIKISTA MUISTAKIN ANTAMISTASI VAATEKAPPALEISTA!!

Ei kommentteja: