keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Summer in the city

Aurinko! Lämmin! Kesä! Niin ihanaa!

Mentiin tänään luokan kanssa kaupunkikierrokselle keskustaan :) Tai käytiin Kiasmassa ja jossain rahapankkimuseossa. Oli kyllä kivaa, kun aurinko paistoi ja ihmiset olivat iloisia.

Olisinkin kyllä voinut olla siellä Kiasmassa vielä kauemminkin, koska tuntu, että se kierros oli tosi nopeesti ohi. Vaikka olikin tosi jepa, että meillä oli opas, niin olisin halunnu kierrellä siellä vähän itsenäisemminkin. Mutta ilmaiseksihan sinne pääsee, kun on vielä pikkunen, niin kesällä uusiksi :)

Mäkissäkin käytiin ja siellä rahajutussa. Se nyt ei ollut mikään suuri elämys, mutta olenpahan taas vähän viisaampi. Deflaatio on vähän niinkun inflaation vastakohta, huomaatteko kuinka jaksan sivistää itseäni vieläkin, vaikka kesä on periaatteessa jo alkanut?


Essi och jag. Tää kuva näyttää siltä kun meijät ois leikattu pois jostain toisesta kuvasta ja sit vaan liimattu johonkin taustaan. Niin ja Essi pääsi tukariksi! Onnittelut. Ja Aino myös, onnea sinnekin : )





Istuskeltiin Tuomikirkon portailla. Vois istua useemminkin. Aurinko paistaa just ihanasti.



Jaa vielä vähän päivän asusta.



Mä kyllä niin tykkään tosta mun sortsipuvusta, tai mikä se nyt sitten oikealta nimeltään onkaan. Se on ollut mulla jo monta kuukautta, mutta en oo käyttäny sitä kun kerran, koska olen odotellut vähän lämpimämpiä ilmoja, koska toi on kesävaate, jos mikä. Tosi kiva päällä, kukallinen, värikäs ja kaikkea mitä toivoa saattaa.
H&M:stä, samoin kuin hiuskoriste. Aurinkolasit ovat Espanjasta. Tykkään noista aurinkolaseistakin. Vaikka mulla ois RayBanejakin, niin käytän silti vaan noita. Niissä on sitä jotakin.


Kotona menin heti ulos ja mulle tuli ihan tosi pienet rusketusraidat, ei niitä ees melkein huomaa, mutta ihanaa! Luin muuten tosi hyvää kirjaa nimeltään Tuulen varjo. Ihana kun voi lukea muutakin kuin koulukirjoja. Kyllä mä niinkun kouluaikanakin ehtisin ihan hyvin lukemaan, mutta sitten mulle tulee aina sellanen fiilis, että pitäis lukea nyt niihin kokeisiin tai muuta tyhmää. Mutta nyt sellaiset ajatukset ovat historiaa. Kesä on nimitttäin virallisesti alkanut.



Ei kommentteja: