perjantai 24. kesäkuuta 2011

Ripariapiparia!

Taas riparipostausta on luvassa, oon laiska enkä jaksa postailla pitkästi, joten olen jakanut näitä vähän osiin. Nyt ajattelin kertoa vähän porukasta ja hehkuttaa meijän yhteishengen lujuutta!

Tunsin leiriltä jo ennestään aika paljon porukkaa. Varmaan puolet oli samasta koulusta ja kaikkien meijän koululaisten yhtä  lukuunottamatta olen ollut jossakin vaiheessa samalla luokalla.

Porukkaa oli myös muista kouluista ja olin kaikki nähnyt etukäteistapaamisissa, mutta oikein muuta kontaktia ei ollut kenenkään ollut. Holmassa nukuttiin kolmen hengen huoneissa. Mä nukuin Tiian ja Hetan kanssa. Tiian kanssa oon samalla luokalla ja Hetan kanssa olen samassa teatterissa ja olin joskus muinoin seitsemän vuotta samalla luokalla. Oli kyllä kiva huoneporukka. Me muuten voitettiin siisteyskilpailu, vaikka mä parina päivänä ihan tahallani jätin siivoamatta (se oli kannattava kokeilu). On aika ihmeellistä, että mä voitan mitään mikä liittyy siisteyteen. Kun kattoo tätä mun huonetta, ei "luova kaaos" taida enää kuvailemaan täällä vallitsevaa tilanetta.

Asiasta kukkaruukkuun. Muu porukka oli toki aivan yhtä mahtavaa (tai jopa mahtavempaa, mahtavamapaa, kumpi se oikein on??) kuin me. Riparilla todellakin vallitsi yhteishenki, jos jossain. Vaikka tietenkin alussa oli vähän jännittynyt tunnelma niin hyvin nopeesti se lähti siitä nousuun.

Erityispaljon haluaisin mainita Sannan, Reaan ja Lindan. Niin mahtavia tyttöjä, että huhhuh. Toivon, että nähtäisiin vielä monta kertaa ja tulkaa ihanat isoskoulutukseen! Reean blogi löytyy muuten täältä. Käykää ihmeessä tutustumassa.

Toinen erikseen mainittava ihmisryhmä on isoset. Joko ne oli luonnostaan maailman mukavimpia ihmisiä (uskon itse vahvasti tähän teoriaan) tai sitten niitä oli koulutettu viidentoista vuoden ajan olemaan ihania. Ohjaajatkin olivat niin kultaisia.

Kiitos kaikki ihmiset! Aino Eeli Eetu Harri Heta Iiro Jaakko Jesse Joni Joska Juha Jukka Konsta Liinamaria Liisa Linda Matias Mira NicoNiko.A Niko.K Pinja Reea Samuli Sanna Sante Silja Sofia Sonja Tara Tatu Tiia Tommy

Ihan sama missä ollaan ja mitä tehdään, kun ollaan vain hyvässä seurassa!



Holma = Helmi

Holma yksi (se oli niinkun holma ykkönen) pyhä yhteinen.

Joo, anteeksi, saastutin mielenne ehkä kahdella maailman paskimmalla jutulla. Mutta toi jälkimmäinen oli niinkun mun oma tilkkutäkki-muunnos.

Kiitos, Aamen!




Kalamiähissä löytyi.

2 kommenttia:

Andrea Emilie kirjoitti...

awww jessiina, oot ihana! kiitti sullekkin leiristä ja toivottavast nähään taas pian! oot mahtava ihminen, luv u! :)

Jessiina kirjoitti...

Kiitoksia ja kiitoksia itsellesi leiristä vielä kertaalleen! Ja nähään kyllä taas mahd. nopeesti.

OLET ITSEKIN JUST IHANA!