tiistai 28. kesäkuuta 2011

Jumbon alet, check!

Käväisin siis eilen Äidin ja Janitan kanssa katselemassa vähän Jumbon alennusmeininkejä. Moni muukin oli ilmeisesti halunnut tehdä saman. Tästä kertoo se, että autopaikka joutui etsimään varmaan puoli tuntia. 


En ole laittanut vähän aikaan päivän asusta, mutta nyt tykkäsin itse tosi paljon asustani, joten ajattelin sen teille jakaa. Poikkeuksellisesti kuva on otettu ulkona kauniissa kukallisessa ympäristössä, nauttikaa vaihtelusta ihmiset!



Mekko: Vila
Legginsit: Pieces
Kengät: Dinsko
Takki: GinaTricot
Vyö: Janitalta Virosta

Tykkäsin tosta asusta monestakin syystä. A) Punamustavalkoinen. B) Pitsi C) Pirteys
D) Rusetti E) Punainen huulipuna F) Rakastan noita kenkiä, vaikka ne tappaakin mun jalat.


Haista kukkanen. Mun hiukset ei muuten ole ton väriset, aurinko vaan tekee niistä tollaset. EIkä ne hyvä jestas voi olla noin huonossa kunnossakaan! Vois käydä pari senttiä napsasemassa pois, mutta en ole leikkaamassa lyhyeksi! En varmasti ole. Voisin kirjoittaa oikeastaan siitäkin postauksen jossakin vaiheessa. Mulla tulee näitä ideoita enemmän kuin ehtii toteuttaa.


Shoppailun lomassa käytiin maistelemassa tuollaiset Jumbon Jungle Juice Barissa (tai joku vastaava). Noi oli oikeita terveysjuomia ja maistuivatkin hyvältä.




Nauratti vähän. Ja lihotti. Gosh, olen kuin porsas.


Janita osti FitFlopit, koska se on lähdössä Brysseliin ja Egyptiin ja kierrellessä vieraissa ympäristöissä tarvitsee hyvät kengät. Äidillä oli tuollaiset jo viime kesänä ja se on hehkuttanut niitä maasta taivaaseen, käveli koko Espanjan reissun noilla. Mulla taas oli kuudet kengät, joista jokaiset tekivät rakon eri paikkaan. Iltaisin huusin vaan tuskasta kun jalkoihin sattui niin paljon!


Sen nimi on hepokatti!


Tällaisen takin ostin Onlysta. Ei mulla ehkä ole tarvetta tälle (anteeksi, olen huono ekoshoppailija), mutta se näytti tosi ihanalta päällä ja muutenkin olen pitkään halunnut lisää ruskeita vaatteita. Hintaa 24,95€


Tämä Vero Modasta. 20€ Olen kyllä kaipaillut jo jonkin aikaa farkkutakkia ja tämä on aivan ihana. Tossa on muuten olkatoppaukset : ) Aika jännä, mutta ehdottoman hyvä jännä : )




'

Anttilasta sai kolme leffaa kympillä. Ostin Flashdancen, American Beautyn ja Cast Awayn. Viimeisintä olen nähnyt ehkä tunnin verran ja oli kyllä hyvä, nyt on sitten mahdollisuus katsoa tuo loppuun. Ja kun on vielä se pleikkakin okei, niin ei tarvitse katsoa koneelta tai mun pikku-dvd-soittimesta.


Olavi Uusivirran CD 7,99 €. Toi kuului siihen 3 levyä = 20€ kampanjaan ja olisin kyllä voinut ostaa ihan hyvin Regina Spektorin ja The White Stripesin levyt myös, mutta sitten iski pihiys ja ostin vaan tämän. Olen ladannut tämän jo Nokia Musiikkikaupasta mun kännykän sen vuosilatausjutun mukana ja tykkään ihan mielettömästi. Ongelmana oli vähän niin kuin se, että Nokialta ladattuja ei voi kuunnella kuin kännykässä ja koneelta, eikä niitä voi käyttää edes soittoäänenä tai polttaa CD:lle. Íhan ehdottomasti yksi mun lempilevyistä ja nyt se on mulla. Moni ihmettelee usein mun mieltymystä Olavi Uusivirtaan, mutta ne tekstit on aivan nerokkaita ja tykkään vaan todella paljon. Ajattelin, että olisi mielettömän hienoa mennä kattomaan Olavia MustFestille, liput on vaan 7€, lähteekö joku mukaan?


On tullut shoppailtua vähän taas liiaksi. Pitäis rajoittaa. No, mutta löytyi kyllä kivoja juttuja ja Iskä sitäpaitsi anto mulle kympin shoppailurahaa ja sain tienattua kun palautin sen pari viikkoa sitten ostamani hatun ( ostin sen vaan, koska Äiti about pakotti). Periaatteessa toi farkkutakki tuli siis kokonaan ilmaiseksi. Periaatteessa.

Mitäs tykkäsitte mun ostoksista?

Ei kommentteja: