sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Eilisen shoppailut

Luvassa siis eilisen shoppailureissuni satoa. En löytänyt kaikkea mitä piti, mutta monta mukavaa juttua kuitenkin. Päätarkoituksena oli hankkia bikinit, koska mulla ei ole. Tai on, mutta viimevuotiset ostin jo silloin liian pieninä (oli pakko saada ne, käytetty kerran) ja tarvitsen ja haluan uudet. Oon yrittäny jo aikaisemmin löytää, mutta mistään kivoista ei ole ollut  kokoja jäljellä. Nyt löysin tosi kivat, mutta sielläkään ei ollut kokoa, piti tilata Rovaniemeltä (olen ongelmallinen). Mutta nyt on sekin asia hoidossa.




Hattu H&M 9,95€. Oon kattonu tota jo aikaisemmin ja se on just kiva. Oppisinkohan mä käyttämään hattuja?


Kukkapanta H&M 4,95, Äiti osti ton mulle. Ihana. Aivan ihana.




Itsekin ostin kaksi hippipantaa (sanon noita hippipannoiksi, koska pidän niitä otsalla) Yhteensä vaan  2,95€ H&M:stä.




Housut 39.95€ Gina Tricot

Bongasin nämä jo tiistaina kaupungilla, mutta mulla ei ollut aikaaa testailla niitä. Jotenkin tykkään ja jotenkin en niin hirveen paljon. Pitäiskö mun pitää noi? Tykkään kyllä niistä, mutta en oikeen tiiä istuuko noi mitenkään parhaiten. Katotaan nyt. On ne kyllä kivanväriset.


Shorsit 14,95 € H&M. Eka olin ostamassa mustia mutta sitten bongasin nämä pinkit. Ne lähti heti mukaan. Alempana vielä parempia kuvia.

Paita 12,95  € H&M. Äiti osti sen mulle Sopii kivasti noiden shortsien kanssa.




Se on vähän läpinäkyvä tai tollanen kevyestä materiaalista.







Ja vielä uudet legginsit H&M:stä 7,95€. (Mamma betalade)  Kuvasta ei huomaa mutta niissä on sellanen pieni hohde.



Sellasia juttuja. Periaatteessa mun ois pitänyt löytäåä huppari riparia varten, mutta eipä löytynyt. No, kyllä mä varmaan jostain kaapistakin löydän jonkun hupparin, en vaan ole mikään huppareiden himokäyttäjä.

Mitäs tykkäsitte ostoksista?


2 kommenttia:

Andrea Emilie kirjoitti...

oii jessiina sulla on ihana blogi! :) liityin lukijaks!

http://reeaslife.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Kiitos kiitos. Mäkin tykkäilen sun blogistas!