torstai 23. kesäkuuta 2011

Ripari!!!


KIITOS HOLMA 1!!!!


En ehtinyt postailla riparille lähtiessä, mikä on sinänsä vähän sääli, koska oisin vähän voinut vertailla mun ennen ja jälkeen - fiiliksiä. No, fiilikset oli kyllä leirillä aika katossa ja niin on vieläkin, jälkivaikutteita nimittäin. Oli kyllä sellaset kuus päivää että. Uusia kavereita ja vaikka mitä muuta. Onneksi lähdin positiivisella asenteella matkaan, koska riparista tulee just niin kiva kun siitä itse haluaa tehdä.

Leiri oli siis Holmassa, jossakin Klaukkalan lähellä. Matkaa kesti puolisen tuntia. Leiripaikka oli tosi kiva. Siellä oli toinenkin ripari samaan aikaan, onneksi ei kuitenkaan samassa rakennuksessa meijän kanssa. Huoneet oli aika isot ja perusmukavat. Oli kyllä huomattavasti paras majoitustila, jossa oon leiriä viettänyt.

Ainoa ehkä pikkasen tylsähkö juttu oli, että olin suurinpiirtein ainoita, joilla oli kamera mukana ja en alkuviikosta jaksanut kuvailla melkein ollenkaan, joten kuvasato jäi aika laihaksi. No, muistoissa kaikki on ja pysyy silti. Kuvat on kuitenkin kullanarvosia.

Kivan speaiaalilisän leiriin muuten toi se, että se alko mun synttäreinä (17.06!!!) ja kun mentiin ensin pariksi tunniksi kirkolle niin kaikki laulo mulle ja siellä oli kakkua ja jädeä. Aika yhteensattuma, että yhellä Jessellä oli kanssa samana päivänä synttärit. Hei, oikeesti, meillähän on melkein sama nimikin!!! Ja sit vielä joku kirkon ex-työntekijä piti siellä yläkerrassa omia synttäreitään (sieltä sitä kakkuakin tuli). Suosittu päivä syntyä, ja kyllä ehdottomasti kaikkein parhain. Mä oon ainakin syntynyt hyvien tähtien alla, koska olen näin kertakaikkisen ihana.

En oikein tiedä miten kertoisin tästä riparista näin tällä tavalla alustavasti, joten annan kuvien puhua puolestaan. Aion kyllä tehdä vielä parikin postausta aiheesta, koska se on niin uberparas.

Tälläinen nopea listaus vielä

Holma 1    17. - 22. 06.2011


Biisi: Evankeliumi
Ääni: Ainon Vuvuzela
Tuoksu: Käsidesi
Maku: Ehtoollisviini
Ihminen: Kaikki! Ihania!
Tunnelma: Katossa, korkealla, kova ja aah so great!
Arvosana: 10 x 10








Linda ja Reea!


Lindaa!




Sannaa!


Reeaa!





Silja on ihana!







Pakko oli laittaa. Menomatkalta. On ihana aina saada kuva siitä kun joku on just valmistautumassa kuvaan.

Limsa, samsa ja minä. Olen huom. huom. prinsessa.

Eikö näyt´äkin meijän talolta?




Näitä postauksia tulee vielä. Aion ainakin kertoa perus riparipäivästä, porukasta, erilaisista tapahtumista ja seurakuntaelämäni jatkosta. Pärjäilkää ja laulakaa evankeliumia!

Ei kommentteja: