sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Kevätjuhlaa

Kasiluokka on nyt sitten virallisesti ohi. Oon periaatteessa ysillä. Outoa, se on jotnekin tuntunut aina niin kaukaiselta. Kevätjuhla oli siis eilen, oon aina tykänny kevätjuhlista, mutta kyllä se oli vähän pitkäveteinen. No, ens vuonna se on periaatteessa vaan meille (yseille) suunnattu, niin tulee olemaan varmasti kivempaa.

Asuni oli tällainen:







Alunperin toi mekko oli toinen vaihtoehto konffismekoksi, mutta päädyin siihen toiseen ja en keksinyt tälle sitten muutakaan käyttöä niin se pääsi kevätjuhlaan. Vero Modan mekko, mutta ostin sen Stockalta joskus maalis - tai huhtikuussa. Kengät olivat Äidin, itselläni ei ollut asuun paremmin sopivia kenkiä, joten lainasin sitten noita. Vagabondit, Stockalta nekin. Hiuksissa oli kaksi H&M:n ruusukoristetta. Ne oli tosi kivat kun ne laittoi ihan peruspantaan kiinni, mutta toi panta jäi mulla kotiin kun lähdettiin Nakkilaan... Nyyh






Todistus





Keskiarvo 9.9 : ) Siis lukuaineiden, mutta en noita muita kyllä mihinkään tarvitse, lukioon mennään lukuaineilla niin joillakin käsitöillä ei ole mitään merkitystä. Tai toi ilmun kymppi on tietenkin tosi tärkeä, koska teatterialalle tässähän on tarkoitus suunnata. Jos vielä ton matikan sais nostettua...





Menin vielä pikaisesti käymään vanhalla koululla ja mulle tuli melkein pahimman luokan kriisi kun huomasin, että kukka mun mekosta oli gone. Mutta onneksi Äiti löysi sen tien varresta, jonne se oli pudonnut. Huhhuh. Melkein säikähdin.


Lahjoja




Aivan ihana toi Hetan paketti :) Hippiäiselle, olen niin otettu : )


Sisältö näytti tältä :) Taisin tilata näitä pari viikkoa sitten : )


Tässä on selvä suunnitelma lihottaa mut.  Suklaata från Mamma och Pappa


Samoin 20 € Jeah


Mamma tietää, että tykään

A) Nähdä unia
B) Tulkita niitä

Ja aina kun olen Mammalla ja Papalla niin luen ihan innoissani niiden unikirjaa. Nyt sain oman. Tai on mulla sellainen pieni, joka jäi Janitalta kun se muutti, mutta nyt sain laajemman version.

OLEN RIKAS! 140 € + se kakskymppiä. Äiti sanoi, että sait sellaisen 160€ stipendin :)


Vielä korviksia kaksin kappalein.


Iskä oli hankkinut mulle oikein ruusun : )

Kiitoksia kaikille tooosipaljon lahjoista :)


Lähdettiin kohti Nakkilaa ylioppilasjuhliin.


Kuvia matkalta:










Huomasitte varmaan, että mulla oli jättehauskaa, kun kuvailin Suomen kaunista luontoa auton ikkunasta.




Noi kukat sopii kivasti nutturankin kanssa.





Ylppäriruusu :)

Juhlissa  oli mukavaa ja lähdettiin sieltä vasta lähempänä kymmentä. Kotona oltiin joskus kahden aikaan ja nyt on vähän väsy. Mutta nyt on loma ja voin vaikka nukkua kymmenen viikkoa!



Rainbow


Kohti auringonlaskua. Tai oikeasti me ajettiin siitä poispäin, mutta mitä pienistä :)

 P.S. Melkein unohdin, mutta en kuitenkaan! Paljon onnea Aino siitä kirjoituskilpailujutusta! Ja onnea Hetalle, Annelle, Melikelle, Oosalle, Sofialle ja kaikille mahdollisille muille jotka sai stipendin :)

1 kommentti:

Aino kirjoitti...

voi kiitos <3 :D