sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Nyt viisitoista vuotta myöhemmin

Okei, myönnetään, olen saamaton. Täytin viisitoista jo yli viikko sitten, mutta saan vasta nyt aikaiseksi tehdä synttäripostausta. Ei me pahemmin synttäreitä juhlittu lukuunottamatta niitä riparin kahvijätskijutskeleita ja suurimman osan lahjoistakin sain vasta jälkikäteen.

Me ollaan ehkä menossa vielä ihan perheen kanssa johonkin ulos syömään kun se on vähän niin kuin meijän juhlapäivien pienimuotoinen ja toisinaan toteutuva traditio.

Mutta nyt kerron lahjoistaaa : ) Jepaa


Janita toi mulle lahjat jo edellisenä päivänä, eli 16.06.




Sain tämän ihanan mekon. Olin käynyt kokeilemassa sitä Trend Expressissä ja ilmeisesti maininnut tapahtuneesta Äidille, joka oli suotuisasti toiminut sanansaattajana sillä seurauksella, että mulla on nyt tuo ihanainen omanani. Tykkään tosta, koska se on jotenkin niin ylipirteä, ettei voi kun hymyillä. Heti lähti riparille mukaan ja about kaikissa kuvissa jotka musta on siellä otettu mulla on toi päällä. Vaikka pidin sitä vaan yhtenä päivänä. Jännä juttu, joka on selitettävissä sillä, että alkuleiri meni ihmettelyyn ja kuvailu jäi loppuosuudelle.






Lisäksi sain nämä korut. Alkuperäispakkauksessa niitä oli viisi ja Janita oli ne alunperin ostanut ne itselleen, mutta ihanana ihmisenä antoi kuitenkin mulle niistä kaksi. Tälläkin hetkellä ne ovat mulla kädessä. Olen nähnyt tosi monella Vilan, Vero Modan ja Onlyn myyjällä noi korut tai samaasarjaa olevan kaulakorun. Aika hippimäiset, sanoisin.







Tällaisen nompparipalan sain sedältäni, hänen vaimoltaan ja serkuiltani. Tosi ihana ja keksin heti sille osan mun nompparielämäntarinaani. Se kertoo siitä kuinka olen kukkaistyttö ja hipilliset aatteet ovat ajatuksissani. Kiitoksia myös tästä!



Nämä kengät Janita tilasi mulle Elloksesta samalla kun tilaili sieltä itselleen. Tai siis, että tiesin näiden olevan tulossa, mutta luulin, että maksaisin ne itse. Äiti kuitenkin antoi mulle synttärilahjaksi.



Eikö olekin upea kortti? Olen monta kertaa ihaillut näitä. Kyseessähän on tollanen kolmiuloitteinen, keinuva kortti. Upea. Sen yhteydessä mulle synttäreitä toivottelivat Äiti ja Iskä.





Tästähän alkaa tulla jo perinne. Sain viimekin Juhannuksena frendit boxit. Ehdin jo katsoakin yhden jakson. Frendit on kyllä jotakin niin mahtavaa. Mulla tulee tosi usein mieleen lauseita ja tilanteita frendeistä. Sit sanon niitä usein ääneenkin, mutta harva tajuaa mistä puhun.


Se näyttää aivan tavalliselta lyijykynältä...


Mutta sen päässä on melkein aito rubiini! Aika päheä. Tosta vois tulla sellanen kynä, jolla kirjoitan kaikki tärkeät viestit, merkitsen kaikista tähdellisimmät huomioni elämästä ja allekirjoitan miljoonasopimukset.



Tykkään kirjoitella ja mulla on vihkoja lievästi sanoen paljon. Tämä oli hyvä uusi lisä kokoelmiini. Rauhoittava maisema kerrassaan!





Eivätkä ne lahjat siihen loppuneet! Mammalta ja Papalta sain 20€ ja Iskältä 150€. Kaksikymppinen meni jo  ja tilistä on hankalampi ottaa kuvaa, joten uskokaa vaan mun sanaani. Ja jotkut ostokset kuten bikinit ja muutama muu juttu olivat oikeastaan jo aikaistettuja synttärilahjoja. Sainpas paljon kaikenlaista. Kiitoksia näistä kaikille ja kiitos kaikille onnittelijoille!


15 vuotta. Huhhuh! Kirjoitan vielä jossain välissä postauksen, jossa kerron mitä fiiliksiä tuo ikä mussa oikein herättääkään! Aika sillai merkittävä ikä. Se on niinkuin 10 + 5. Ja jos sen 10 ottaa pois niin saa selville mun henkisen ikäni. Minusta ei ikinä tule aikuista!

2 kommenttia:

Andrea Emilie kirjoitti...

onnee jessiina vielä täällä blogin puolella! :)<3

Jessiina kirjoitti...

Kiitooss : )