torstai 30. kesäkuuta 2011

Goodbyes kesäkuu!

Nyt on taas kesäkuu mennyt ja heinäkuu kovaa vauhtia tulossa kohti. Olisi varmaan kuukausianalyysin aika. En tiedä miksi, mutta tykkään tehdä näitä ihan hirveästi : )


KESÄKUUSSA:

- Kävin Kiasmassa
- Kuuntelin kun Äiti kerto tarinaa meijän pihalla olleesta hirvestä (oikeesti, unbelievable!)
- 9.9 sieltä sitten tulla pärähti : )
-  Mun niska naksui tosi pahasti (okei siis kirjoitan näitä juttuja mun päiväkirjamerkintöjen perusteella ja koska toi oli päässyt mun päiväkirjaan, se oli varmasti jotakin tosi merkittävää !hahah  )
- Lähdettiin Essin kanssa seikkailemaan ja päädyttiin Lintsille
- Vietin varmaan kolme tuntia ajellen bussilla Tikkurilaan ja takasin
- Kävin Lintsillä ja uskaltauduin jopa Ukkoon. Tai oikeastaan ei siinä Ukossa mitään, mutta se, että mä menin Kammokujaan, oli jo jotakin!
- Ostin vihreät housut
- Katsoin (500) days of summerin.
- Kävin vähän niinkun riparilla! Ja vielä kerran : OLI MAHTAVAA!
- Vietin 15-vuotissynttäreitäni
- Opin pelaamaan pokeria
- Ostin ja luin Alkemistin ---> IHANA!
- Puhuin varmaan elämäni pisimmät yölliset puhelut : )
- Erehdyin laittamaan facebook-statukseeni sen "Jos totta puhutaan" - jutun. Mulla meni varmaan kaks päivää kun kirjotin sitä 67 tyypille. Luulin, että joku 7 vois korkeintaan tykätä siitä.
- Olin töissä! Kokonaisen päivän!
- Kävin kuntosalilla
- Kävin Rannalla med Mia


Kesäkuussa lupaan:

 - Siivota mun huoneen PERUSTEELLISESTI! Siis, että selvitän kaikki laatikot ja pesen joka nurkan ja heitän kaiken shitin pois.

 DONE!!! Tai siis siivosin kyllä, mutta ei se kovin kauaa pysynyt siistinä. Ja kaikkia laatikoita en kyllä vielä siivonnut. Osan kylläkin.

 - Saada hyvän todistuksen. Vähintään yhtä hyvän kun 2.jakson todistuksen.

9.9! Melko hyväkin!

- No nyt olis aika viimein varata se protu

Ei ollut aika varata protua, vaan tajuta, että ripari on se oikea!


- Ja mennä sinne hammaslääkäriin

Tää on helppo ja silti jotenkin niin vaikee... En tehnyt.


- Ja voishan sitä tietysti laihtuakin.

Oikeesti, mä onnistuin tässä! Painoin tässä yhessä vaiheessa saman verran kun oon viimeksi painanut joskus seiskan alussa!


 - Kun on vihdoinkin aikaa niin nyt alan lukemaan taas. Mulla on ainakin kolme kirjaa jotka haluun niin paljon lukea. Poika raidallisessa pyjamassa, sitten yksi Tsehovin novellikokoelma ja Emma.

En lukenut yhtäkään noista, mutta luin Alkemistin ja alottelin paria muutakin.

- Kirjoittaa näytelmää. Nyt kun saisi kässärin valmiiksi niin sitten voisi keskittyä siihen hauskaan osuuteen eli työryhmän etsimiseen, ohjaamiseen ja mahdolliseen näyttelemiseenkin.

Toteutin tätä kyllä aktiivisesti ideatasolla! Ja suunniteluhan on puolet tehdystä työstä.


- Käydä kirpparilla. En ole tehnyt tätä ikinä yli kolmevuotiaana. Noloa.

En tehnyt. Mutta lauantaina ollaan menossa.


- Ruskettua. En varmaan pysty pitämään tätä, koska ensin olen valkoinen, menen aurinkoon ja muutun punaiseksi. Ja ei, en muutu ruskeaksi. Jään punaiseksi. Palan siis toisinsanoen.

Mulla on ollut paritkin (aika häilyväiset) rusketusrajat, joten kai tän voi laskea tehdyksi?



- Tehdä kesäisiä juttuja. Syödä mansikoita, opetella tekemään kukkaseppeleen, käydä rannalla ja mennä piknikille.

Söin mansikoita ja kävin rannalla. Piknik jäi toteuttamatta. Kukkaseppele samoin.

- Ja ainiin, pitää kivaa riparilla : )

Juu. Kyllä. Pidin kyllä kivaa, mutta nyt jälkikäteen tuntuu, että olis voinut nauttia vielä enemmän, vaikka nautinkin joka hetkestä täysillä!



MITÄ ODOTIN KESÄKUULTA JA MITEN OIKEIN MENIKÄÄN?

 
Riparia. Alkaa samana päivänä kun mulla on synttärit. Kaikki hehkuttaa riparia siinä määrin, että kyllä sen täytyy olla kiva.

Olen tainnut sen muutaman kerran mainita, mutta joo oli ilmiömäistä.

LOMAA!!! Saan nukkua!

Nyt kun sais nukkua niin malta nukkua kun haluais tehdä kaikkea muuta. Mutta olen löytänyt sen täydellisen nukkumisrytmin, josta kouluaikataulu ei varmaan hirveesti tykkää. (no ei ajatella sitä nyt) Yhdeltä nukkumaan ja herätys yhdeltätoista. Aah, ihanaa.

Vapautta! Saan tehdä mitä ikinä haluan! Ei mitään velvoitteita! Kymmenen viikkoa oikeaa elämää!

On kyllä ollut tosi rento olo! Mutta olen tajunnut, että muutenkin kun lomalla voi olla vapaa. Kaikki on pään sisällä.


Synttäreitä! 17.6!!!! MUISTAKAA KAIKKI! 15 år.

Mua pelottaa, että olen kasvamassa isoksi! Saan katsoa suurimman osan leffoistakin sallitusti. Höh.


Kaikkia uusia jutskeleita, joita tulen tekemään ja kokemaan.

Niitä kyllä oli! Ja oivalluksia! Niitä vasta olikin!


Heipsunpeipsun kesäkuu! Teen vielä heinäkuun odotukset ja lupaukset myöhemmin tänään, mutta nyt lähden lenkille!



Ei kommentteja: