keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Yeah yeah!

Tänään mun oli tarkoitus


  • Siivota mun suursiivouksen jäljet ( siivosin maanantaina mun huoneen ihan tositosi siistiksi, tyhjensin hyllyt ja vaatekaapit ja kaikkea) No suurin osa tavaroista on vieläkin mun toisessa huoneessa ja aulassa. Tämä on epäkohta, joka pitäisi muuttaa.
  • Ottaa aurinkoa. Tai siis joo. En varsinaisesti halauaisi edes ottaa aurinkoa, koska palan älyttömän helposti ja ainakin joskus liika aurinko (siis suorassa auringonvalossa oleskelu monta tuntia putkeen) on laukassu mulla migreenin. Mutta haluaisin tasottaa vähän noita mun värieroja, koska olen ruskettunut (jeah!) olkapäistä ja käsistä, mutta kaikki muu oon ihan valkoista. Tai siis en ole sillä tavalla ruskettunut kun useimmat on, mutta kun mä rusketun ihan mielettömän huonosti, niin näytän nyt esim. just olkapäistä siltä miltä muut näyttää keskellä talvea. Mutta kuitenkin ruskeemmalta kun muu kroppa.
  • Käydä pitkällä aamukävelyllä. Lähteä aikasin ja vaellella ympäriinsä. Kuunnella mielenkiintoista musiikkia ja mietiskellä. Istua kalliolla ja haistella kesää.
  • Tehdä ruokaa. Äiti ihan pyys.


Mutta kuten hyvin tiedätte, kaikki ei aina mene ihan suunnitelmien mukaan. Kaikki edellä olevat jäivän mutta tein paljon muuta :)

Tänään:

  • Lähdin Tiksiin. Päätarkoituksena oli käydä hakemassa uusi matkakortti, koska vanha toimi vain silloin tällöin. Lisäksi ajattelin hakea Prismasta rannekkeet huomista Lintsin reissua varten.
  • Ajelin vähän bussilla.
  • Bongasin julkkiksen!

Menin yhteispalvelupistelle kertomaan matkakorttiongelmistani ja sain uuden tilalle! Jeah! On aika noloa kun puolet bussimatkasta menee siihen kun yrittää maksaa sitä matkaa, ei oo rahaa mukana ja matkakortilla on pahemmanlaatuinen angsti päällä. No, nyt asia on kunnossa.

Kävin hakemassa ne rannekkeet mulle ja Essille ja piipahdin siinä samalla Trend Expressissä. Ajattelin, että en kuitenkaan osta mitään ja mulla oli vaan kakskymppiä mukana. Löysin kuitenkin ihanan mekon, joka osottautui tosi ihanaksi myös päällä, joten mekko päätyi varaukseen ja mä lähdin kotiin hakemaan rahaa. Sit just kun olin maksanut sen matkan mun upouudella matkakortilla niin tajusin, että mun tulomatkan lippu olis vielä ollut voimassa kaks minuuttia. Mulla ei ikinä käy noin hyvä tuuri, mutta olin kuitenkin taas niin fiksu, että olin jo maksanu sen matkan! Hyvähuonotuuri!

Hain rahaa ja hyppäsin taas bussiin. Sain mekon ja lähdin takaisin päin. Tuli vähän matkusteltua bussilla. Mutta arvatkaa kenet näin bussipysäkillä? Sen matkaopas Tamerin! Joo, ei sano varmaan suurimmalle osalle mitään, mutta me katotaan aina Äitin kanssa ihan innoissaan matkaoppaita ja molemmat tykätään siitä Tamerista tosi paljon. Siinä se oli. Ilmielävänä. Suomessa. Oon bongaillut oikeastaan aika monta julkkista elämäni aikana nyt kun alkaa ajattelemaan. Pitäiskö alkaa paparazziksi kun mulla on näin hyvä vaisto näiden kuuluisuuksien suhteen? Essi ainakin joskus sanoi joskus, että musta tulis tosi hyvä Seiskan toimittaja. No, sitä en epäile.



Oon ylpeä meijän bussipysäkistä, siihen on tullut tollanen :)


Äiti osti suklaata :)



Tässä on mun mekkoseni. Se on tosi ihana, helmassa on kuminauha, niin, että se menee sillai pussille. Tykkään tästä tooosi paljon.









Kuuntelin tän ekaa kertaa just tässä postailessani ja tykkäsin kyllä heti. Ihanan latino.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon nähnyt sen Tamerin tosi monta kertaa.. Se on meijän Prisman vakkariasiakas ja se asuu varmaan jossain tässä lähellä Jokiniemeä :D just hieno mekko.. kattelin itekkin tota viimeks kun kävin Trend Expressissä.. :)

dreamgirl kirjoitti...

Hui kauhitus ku sulla o ihana blogi=) Löysin tän tänään:D Meillä on aika paljon samanlaista nimittäin: Samanlainen mekko meillä molemmilla näyttää nyt sitten olevan:D Vaikka omistan erivärisenä, mutta kuitenkin ja niin meillä molemmilla taitaapi olla sama haave lukion suhteen=) Meikä saa tietää ens to pääsinkö ja sä vuoden päästä, mutta ehkä me sitten vielä tavataan joskus:DDD

Jessiina kirjoitti...

Hahah, taitaakin olla suosittu mekko :) Ja kiitos paljon. Ja toivottavasti pääset Kallioon sisään. Kyllä sä pääset, nähdään sitten vähän yli vuoden päästä siellä!