keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Lintsiiii!

Kesä tuntuu alkaneen kaikilla aika hyvin. Bussissakin pari tyttöö jutteli: "No, taitaa olla paras kesä vähään aikaan, kun on eka viikko ja oon jo pokannu kolme kababii!!!" Huvinsa kullakin. Mutta on mullakin ollut tosi kivaa.

Eilen lähettiin Essin kanssa keskustaan ilman suurempaa tarkotusta. Kierreltiin siinä vähän aikaa kauppoja, käytiin mäkissä, törmättiin Tinaan. Tapoin mun jalat mun uusilla kengillä.



Tai onhan noi ollut mulla jo jonkin aikaa, mutta en oo käyttänyt niitä vielä. Essi sai siinä sitten idean, että lähetään Lintsille pyörimään. Mä oon ehdotellu samaa monille tyypeille aina, mutta ei kukaa oo koskaan suostunut. Löydettiin jopa perille, olen ylpeä meistä ja siellä oltiin pari tuntia.

Päätettiin että mennään torstaina (eli siis huomenna :))) ihan oikeasti Lintsille, koska ilma on aivan superbra, jonoja ei ole ollenkaan ja muutenkin tajuttiin että se on oikeastaan ainoa mahdollisuus, jos ajateltiin ennen pahimpia ruuhkia sinne ehtiä.















Joo, päivän asua : ) Toi on täydellinen kesävaate.


 
Onnistuin muuten kotimatkalla melkein eksymään Suomen supermonimutkaiseen metroverkostoon. On kolme suuntaa mihin voi mennä ja mä olin periaatteessa menossa niihin kaikkiin. Siinä laiturilla olevassa taulussa luki Mellunmäkeen (mihin olin siis menossa), metron ikkunassa Vuosaareen ja siellä metrossa sisällä Ruoholahteen. No, ajattelin, että ihan sama mihin se on menossa, voin aina lähteä pois. No Ruoholahteen se ei mennyt, vaan lähti toiseen suuntaan. Sitten Itiksessä kuulu: Taget fortsätter till Nordsjö. Lähdin siitä sitten tietenkin pois, mutta yhtäkkiä kuului kuulutus: Mellunmäkeen! En ollut varma mitä sillä tarkotettiin, mutta menin takasin siihen samaan metroon josta olin just lähtenyt pois. Mellunmäkeenhän se sitten meni. Joku oli mennyt jossakin pieleen siitäkin päätellen, että Kontulassa kuulu Kamppi-Kamppen. Joo, oli selkeä selitys ja varmaan kaikkia kiinnosti mun metromatkat. Mutta ei mitään, mulla on hauskaa :)


Ei kommentteja: