tiistai 31. toukokuuta 2011

It's summertime!

Toukokuussa lupasin seuraavaa:

Lupaan:
  • Panostaa kouluun kunnolla. Mulla on mennyt esim. äikässä ja mantsassa nyt vähän heikommin, niin yritän parantaa todella viimeisen kuukauden aikana. Teen loistavan mantsantyön. Kirjoitan iskeviä mielipidetekstejä. Saan matikankokeesta ainakin 9½.
 Tämä lupaus piti. Se mantsantyö oli kyllä aikas hyvä, ainakin siihen verrattuna miten myöhään aloitin sen kokonaan alusta. Ja sain äikänkinjutuista hyviä numeroita. Ja siitä matikankokeesta vasta ylpeä olenkin! 10-, en ole saanut niin hyvää koko yläasteen aikana!
         
  • Tehdä loistavan roolisuorituksen. Meillä pitäis olla esitykset kahen viikon kuluttua ja käsikirjoituskin on vähän hakusessa. Tästä tullaan kyllä selviämään ihan varmasti! Kirjoitan huomiseksi päheän loppukohtauksen ja näyttelen paremmin kuin koskaan olen näytellyt.
         No meni ainakin paremmin kuin viime vuoden esityksissä. Ihan hyvin oikeastaan. En tiedä siitä, oliko se nyt paras roolisuoritus, mutta ei kuitenkaan ollenkaan huono. Ja mulla oli hienoja ideoita sen käsikirjotuksenkin suhteen!
  • Löytää kesätöitä. Mulla tulee todellinen, hirveä ja pahimmanlaatuinen rahapula, jos joudun elämään koko eksän näillä rahoilla mitkä mulla nyt on. Etsin töitä. Voi olla myöhäistä, mutta Iskälle pääsee aina : )
Tämäkin asia on periaattessa hoidossa. Ainakin ehkä. Ja jos ei ole, niin aina Iskältä saa töitä : )
  • Ilmottautua protulle. Se on jäänyt. Sen mä todellakin HALUAN tehdä. Apua. Mä haluan. Toivottavasti en ole myöhässä. Miksi mä jä'tän kaiken aina viime tippaan?
Äiti sai sellaisen loistavan idean, että se ei päästäkään mua protulle, koska se ilmeisesti pelkää, että mä sekoon, eroan kirkosta ja alan viettämään askeettista elämää mongolian aroilla. Sain kuitenkin sen suostuteltua mun loistavilla puhelahjoilla ja nyt ilmeisesti elokuussa protu kutsuu! Ehkä...
  • Käydä hammaslääkärissä. Ei mulla mitään ongelmia ole hampaiden kanssa, mutta en oo käyny tarkastuksessa pitkään aikaan. Nyt menen. Ihan varmasti.
Joo ei. Ei pitänyt. Vaikka olisi ollut niin helppo pitää. Ensi kuussa sitten :)
  • Avata tramppakauden mahdollisimman nopeasti. Viime vuonna se jäi jotenkin tosi myöhäiseksi.
Tääkin jäi. Aina kun ois ollu hyvä hetki niin sato tai muuta mukavaa. Mutta ei siinä mitään, en olis muutenkaan ehtinyt hyppimään ollenkaan : )
  • Laihtua 2 kiloa. Ton määrän voi ihan hyvin laihtua kuukaudessa. Aloitetaan pienestä. Enää en ehdi kesäkuntoon, mutta kesäksi 2012 sitten : )
Hahah, mua ei ole luotu laihaksi. Tiedän vaa'alla käymättäkin, että en ole laihtunut ollenkaan. Päinvastoin. Mutta kyllä mä panostin ja kävin lenkillä :) Ja tein vielä vatsalihaksia ja kaikkea. Okei, en kovin aktiivisesti, mutta silti!

  • Tehdä jotain suurta ja ihmeellistä. Siitä, mitä se on, en ole varma, mutta olen varma, että tulen tekemään sen mitä hyvänsä se sitten onkin.
Suurta ja ihmeellistä? Tein kakkua. Se oli kyllä hyvää. Ja suhteellisen suurikin.

Tässä voi huomata, kuinka järjestätynyt mä olen näiden mun lupausteni suhteen. No, sain pidettyä osan! Hyvä!

Toukokuussa

  • Kävin Amarillossa syömässä
  • Ahtauduin kolmen esityksen aikana sellaiseen sentti kertaa sentti pahvilaatikkoon! Olen ylpeä itsestäni!
  • Aloin taas käydä vanhalla koululla opettamassa pikkusia :)
  • Sain mielipidetekstini hesariin! Jeah!
  • Pääsin ryhmäyttämään uusia seiskoja sinne Palajärvelle ja sain tukarihaastatella
  • Tein Eurooppatyötä kahteen yöllä.
  • Kävin kattomassa POTC4 ja Kuninkaan puheen
  • Kamala myöntää, mutta ostin ekat korkkarini. Tai siis sellaiset korkkarit, jotka ei oo niinkun talvikengät.
  • Esitin Merilehmää, jee!

Toukokuu on nyt over ja on maailman parhaan kuukauden aika! Kesäkuu! Jotain taitaa kertoa mm. se, että suuri osa hienoista ihmisistä on syntynyt kesäkuussa. mm. minä : )

Kesäkuussa lupaan:

  • Siivota mun huoneen PERUSTEELLISESTI! Siis, että selvitän kaikki laatikot ja pesen joka nurkan ja heitän kaiken shitin pois.
  • Saada hyvän todistuksen. Vähintään yhtä hyvän kun 2.jakson todistuksen.
  • No nyt olis aika viimein varata se protu
  • Ja mennä sinne hammaslääkäriin
  • Ja voishan sitä tietysti laihtuakin.
  • Kun on vihdoinkin aikaa niin nyt alan lukemaan taas. Mulla on ainakin kolme kirjaa jotka haluun niin paljon lukea. Poika raidallisessa pyjamassa, sitten yksi Tsehovin novellikokoelma ja Emma.
  • Kirjoittaa näytelmää. Nyt kun saisi kässärin valmiiksi niin sitten voisi keskittyä siihen hauskaan osuuteen eli työryhmän etsimiseen, ohjaamiseen ja mahdolliseen näyttelemiseenkin.
  • Käydä kirpparilla. En ole tehnyt tätä ikinä yli kolmevuotiaana. Noloa.
  • Ruskettua. En varmaan pysty pitämään tätä, koska ensin olen valkoinen, menen aurinkoon ja muutun punaiseksi. Ja ei, en muutu ruskeaksi. Jään punaiseksi. Palan siis toisinsanoen.
  • Tehdä kesäisiä juttuja. Syödä mansikoita, opetella tekemään kukkaseppeleen, käydä rannalla ja mennä piknikille.
  • Ja ainiin, pitää kivaa riparilla : )

Kesäkuussa odotan:

  • Riparia. Alkaa samana päivänä kun mulla on synttärit. Kaikki hehkuttaa riparia siinä määrin, että kyllä sen täytyy olla kiva.
  • LOMAA!!! Saan nukkua!
  • Vapautta! Saan tehdä mitä ikinä haluan! Ei mitään velvoitteita! Kymmenen viikkoa oikeaa elämää!
  • Synttäreitä! 17.6!!!! MUISTAKAA KAIKKI! 15 år.
  • Kaikkia uusia jutskeleita, joita tulen tekemään ja kokemaan.


Hyvää tulevaa kesäkuuta kaikki! Ja muuten onnitteluja vielä Ainolle, joka täytti tänään 15!

Ei kommentteja: